PDA

View Full Version : Hallo allemaal !!!



Robby57
15 september 2012, 23:07
:strat: Voor dat ik mijn eerste post stuur wil mezelf natuurlijk wel even voorstellen.
Mijn naam is Rob getrouwd en sinds de kinderen de deur uit zijn weer een beetje begonnen met het ombouwen, restaureren en spelen op de gitaar.
Mijn gitaren zijn een strat. opgebouwd met onderdelen van diverse (merk) donoren, zowel uit USA als japan.
regelmatig speel ik ook op mjin Ibanez GRX 70 of op mijn semi akoestische Ovation.
mijn amp. is een Marshall MG 100 fx, mijn processor is een Boss GT-5 en experimenteer ik wat met een loopstation
Boss RC-20XL
Andere hobby van mij is Schapendrijven met mijn Border Collie.
En ik hoop hier het een en ander aan tips en tricks op te kunnen doen, en informatie te krijgen en te delen.

Buzzel
15 september 2012, 23:20
Welkom op het forum! Je hebt al aardig wat spulletjes bij elkaar zo :) Wat van muziek vind je leuk om te spelen?

Han S
15 september 2012, 23:33
Welkom Rob. Laat me raden: je bent 57. Dan ben je nog jong.

Jedeel
15 september 2012, 23:45
Welkom Rob!



Andere hobby van mij is Schapendrijven met mijn Border Collie.
En ik hoop hier het een en ander aan tips en tricks op te kunnen doen, en informatie te krijgen en te delen.

Wat een mooie combi aan hobbies.

Nou op dit forum wordt soms ook behoorlijk geblaat :crazyhappy:

Oeps wat zeg ik nu ......:soinnocent:

Duhsjaak
16 september 2012, 07:50
Welkom Rob!



Wat een mooie combi aan hobbies.

Nou op dit forum wordt soms ook behoorlijk geblaat :crazyhappy:

Oeps wat zeg ik nu ......:soinnocent:


Whoaaaaaa!
Werelds gevonden deze beeldspraak.

@TS
Mogelijk weet je daar al van, maar in Engeland werden er jaarlijks dog and stick farming concoursen gehouden. Engeland zou Engeland niet zijn of dat gebeurt nog steeds.

Welkom hier en veel plezier.
Vriendelijke groet, Gus

Robby57
16 september 2012, 11:34
Wat ik graag speel is de muziek uit de seventie's en mijn guitar-hero's zijn: de SRV man (Stevie Ray Vaughan), Johnny Winter, Jimmy Page, keith Richard met z'n kromme vingertjes, Joe Bonamassa en nog vele andere (te veel om op te noemen) !!

Robby57
16 september 2012, 11:43
Wat voor mij ook lekker ontspannen werkt is in een groot weiland de I-Pod op met bijv. Animals van Pink Floyd mijn hond (Boy) zijn werk te zien doen (vooral met veel schapen) en dat Boy samenwerkt met een andere hond en dat zij elkaar feilloos aanvullen en in de gaten houden, terwijl ze elkaar nooit eerder hebben gezien.

bass blom
16 september 2012, 11:58
dat lijkt me super gaaf ja die honden, die willen ook echt werken, vet!

Buzzel
16 september 2012, 12:29
Wat ik graag speel is de muziek uit de seventie's en mijn guitar-hero's zijn: de SRV man (Stevie Ray Vaughan), Johnny Winter, Jimmy Page, keith Richard met z'n kromme vingertjes, Joe Bonamassa en nog vele andere (te veel om op te noemen) !!

Alles met gitaren er in dus :D

Duhsjaak
17 september 2012, 14:50
Alles met gitaren er in dus :D

Gitaarkoffers! Groepsbusjes!
Flauw hè?
Toch:
Vriendelijke groet, Gus