PDA

View Full Version : bestellen onderdelen lukt niet



El_Mano
15 september 2012, 18:44
Ik kan wat hulp gebruiken met het bestellen van onderdelen bij Guitar supplies. Ik wilde een set kluson tulip tuners bestellen en die kon ik zo in de winkelwagen plaatsen door op het plaatje te klikken, de 500 K log fullsize potmeters echter weer niet, wel een stel linear enz
kortom ik krijg de spullen die ik wil hebben maar deels in de bestel lijst :???:

Wat doe ik verkeerd?

spirit
15 september 2012, 18:51
Misschien is het het makkelijkst om even GS even te mailen.

Edit: zijn het de Bourns potmeters? Wellicht lukt het niet omdat die niet op voorraad zijn?

El_Mano
15 september 2012, 19:08
Het zelfde lukt me niet met tal van andere onderdelen Ik vind het al lastig om de juiste spullen bij elkaar te zoeken hahaha Ik zoek 2 X 500k volume en 2X 250 K tone een drie standen schakelaar voor de pickups 2 X studs voor de brug, Kluson tulips chrome 3L&3R Jackplate enz. Maar de meeste spullen willen niet in het winkelwagentje belanden.

trouwens welke potmeters zijn het meest geschikt voor de Les Paul met carved top? wan schacht betreft?
Als iemand toevallig advies heeft houd ik me van harte aanbevolen omdat ik er echt maar dan ook echt weinig meer van weet dan wat ik via het forum lees en voor kennisgeving aanneem. Ik zoek goed spul maar hoef niet het duurste omdat ik met aansluiten waarschijnlijk nog wel wat zal mollen:cooler:

Tabula Rasa
15 september 2012, 19:45
Mail Dieter (GS) gewoon ff, die helpt je wel op weg. Dat is juist het mooie van zo'n kleine webwinkel. Of kom gewoon naar DGBM.

bad65
16 september 2012, 08:35
Ja, gewoon Dieter ff mailen. Service daar is super...

Cocobolo
16 september 2012, 09:20
...en ik denk dat hij juist heel erg blij is met een snel signaal als er iets aan de hand is met zijn webshop onderdeel.

El_Mano
16 september 2012, 13:11
Ik ga Dieter zeker even mailen, en bedankt voor jullie hulp. Ik heb inmiddels wat problemen met de laptop dus ga ik dat eerst doen voor ik ga proberen dat te herstellen.