PDA

View Full Version : beginner



du(c)ktape
15 september 2012, 17:06
Ik ben een beginner en heb nu een Squier Jaguar. Kan iemand me vertellen welke gitaar ik als volgende zou kopen?

Tabula Rasa
15 september 2012, 17:25
Ik ben een beginner en heb nu een Squier Jaguar. Kan iemand me vertellen welke gitaar ik als volgende zou kopen?

Een blauwe. Nummer 2 moet altijd een blauwe zijn.

du(c)ktape
15 september 2012, 17:28
haha :) Maar welk merk zou je kiezen? deze klinkt heel fijn ik wil nu liever ene die wat vettiger klinkt.

zjanke
15 september 2012, 17:29
Veel spelen en niet poetsen, daar worden ze bij mij ook altijd vettiger van.

du(c)ktape
15 september 2012, 17:30
Oke maar als je een nieuw merk wilt wat zou je dan nemen?

freakystyle
15 september 2012, 17:35
Gast, jij hebt echt nog geen nieuwe gitaar nodig. Je hebt pas een nieuwe gitaar nodig zodra je zelf een beetje een inschatting kan maken van wat voor gitaar je eigenlijk wil hebben.

du(c)ktape
15 september 2012, 17:38
Mijn schatting: ik wil een gitaar die iets vettiger klinkt als de gitaar die ik nu heb. Wan hij klinkt niet zo mooi als ik probeer vet te spelen. Liefst heb ik ook een dikke nek.

B-stone
15 september 2012, 17:53
Wat voor versterker Heb je? Wat voor een jaquar precies?

Ooit eens gedacht aan andere elementen? Wat voor sound zoek je? Noem eens wat voorbeelden.....

Als je niet precies weet wat je beter wilt: gewoon door blijven spelen totdat je weet wat je zoekt. Ik denk dat je meer een humbucker sound zoekt.

@tabula: mijn 2e was een grijze en mijn 1e een blauwe; ben ik nu een buiten beentje?:hide:

spirit
15 september 2012, 17:53
Als je je gitaar vetter wil laten klinken, kan je er beter een GREASEBUCKET (of wel een vet emmer) in bouwen.

Naar het schijnt zijn dit de beste:
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSmfW4nFA7jMGvwGK2OHjbTl8lnaJwac ExeIynzhCjvQMrWo9za

Gebruik anders zelf even de zoekterm "greasebucket" op Google.

Sinner1980
15 september 2012, 17:57