PDA

View Full Version : Beetje jammer: vintage oldenburg gecancelled



Noordeling38
14 september 2012, 22:38
Vindt dit toch wel een beetje ver gaan. Jammer ik was van plan om naar deze vintage beurs te gaan. Zie dit bericht:

http://www.oldenburger-music-station.de/showeng.htm

Eric van Esch
14 september 2012, 22:42
Djeez, wat een commotie om oud hout........wat zijn we in deze wereld toch ongelofelijk doorgeslagen.....

nickofzo
14 september 2012, 23:05
Wat een onzin, het hout is immers al verwerkt..

bass blom
14 september 2012, 23:21
wat bizar zeg :chicken:

Midwolda
14 september 2012, 23:45
Uit die tekst valt af te leiden dat ze met meer regelgeving bezig zijn?
Geen optredens of partikuliere verkoop meer zonder bewijs van oorsprong...

guitarkid
15 september 2012, 18:16
Maar dan kunnen jullie mooi naar het Groninger Gitaar Festival gaan, waar ook een gitaarbeurs zal plaatsvinden, georganiseerd door niemand minder dan de organisatie van de Noorder Gitaar Dag. Winschoten, 20 oktober a.s. Meer info volgt!

Noordeling38
22 september 2012, 20:47
Maar dan kunnen jullie mooi naar het Groninger Gitaar Festival gaan, waar ook een gitaarbeurs zal plaatsvinden, georganiseerd door niemand minder dan de organisatie van de Noorder Gitaar Dag. Winschoten, 20 oktober a.s. Meer info volgt!
Zie www.noordergitaardag.nl voor meer info over het Groninger Gitaar Festival op 20 oktober as in Winschoten. Onderdeel van dit festival is een GITAARBEURS!!

kunk
22 september 2012, 20:54
Zie www.noordergitaardag.nl voor meer info over het Groninger Gitaar Festival op 20 oktober as in Winschoten. Onderdeel van dit festival is een GITAARBEURS!!


Mag aan mij liggen maar zie nog niet veel bijzonders op de site. Alleen een pagina van de webhost.:chicken:

Noordeling38
22 september 2012, 21:03
Ik heb het net geprobeerd. Ik kom uit op de Facebook pagina van noorder gitaar dag. Hierop staat ook de aankondigingsposter afgebeeld. Naast een gitaarbeurs is er ook concert met niemand minder dan Jan Akkerman en vele anderen!

kunk
22 september 2012, 21:12
Ik heb het net geprobeerd. Ik kom uit op de Facebook pagina van noorder gitaar dag. Hierop staat ook de aankondigingsposter afgebeeld. Naast een gitaarbeurs is er ook concert met niemand minder dan Jan Akkerman en vele anderen!

De facebook pagina had ik al wel gezien met daarop ook de poster maar had verwacht dat als je als mede organisator een link naar de noordergitaardag plaats daar wel wat meer te zien is dan die pagina van de webhost company.:seriousf:

Verder niks dan lof voor het feit dat er al weer een beurs met optredens en dergelijke door jullie wordt georganiseerd:ok:

Midwolda
22 september 2012, 21:15
Aan de officiële NGD website wordt keihard gewerkt.
De opzet is op een haar na af, daarna nog de content er in... 't is altijd meer werk dan je denkt.
Voor nu nog even de facebook-pagina in de gaten houden s.v.p., zodra het kan zetten we de URL om.

kunk
22 september 2012, 22:02
Aan de officiële NGD website wordt keihard gewerkt.
De opzet is op een haar na af, daarna nog de content er in... 't is altijd meer werk dan je denkt.
Voor nu nog even de facebook-pagina in de gaten houden s.v.p., zodra het kan zetten we de URL om.

Oke hou het in de gaten.:ok: