PDA

View Full Version : DGBM 2012 carpool-topic



Tabula Rasa
14 september 2012, 08:09
Tijd voor een carpool-topicje denk ik.

ik vertrek uit Rotterdam, heb nog een plekje over een genoeg ruimte voor gitaren en andere zooi.

het princiepe van knippen en plakken en invullen uit de laatste post kennen jullie wel:

Auto 1 Tabula Rasa (vanuit Rotterdam Noord, (kan iemand in de buurt oppikken))
+ ........................

stijnkenens
14 september 2012, 09:39
Ik vertrek vanuit Antwerpen, Redelijk vroeg, o8.3o uur ... (ik moet om 11 uur en lezing geven !!! )

Ik wil wel weer een auto of bus huren, zodat we samen kunnen rijden.

(overnachten in casa Stijn kan ook altijd, zodat je niet té vroeg moet op staan om hier te geraken !)

s.

pueblo
14 september 2012, 11:43
stijn: ik wil wel mee :), voorlopig wel nog onder voorbehoud (als ik maandag een ontwerp zou moeten indienen zou het kunnen dat ik niet kan gaan)

stijnkenens
14 september 2012, 12:34
check.
Zjef gaat ook, misschien wil die ook weer meerijden !



s.

Mattia
14 september 2012, 13:34
Nu uit het hoge noorden (Groningen), kan waarschijnlijk 1, misschien 2 extra personen meenemen.

MyGreenLady
14 september 2012, 15:00
Zou mooi zijn, ik woon in Grunn en wil er graag heen, of ik mijn gitaar nou af heb of niet. :)

Tabula Rasa
14 september 2012, 17:58
Als het topic straks 10 pagina´s heeft wordt het een onleesbare bende. Het makkelijks is om steeds als je een auto in de aanbieding hebt, of me iemand een concrete afspraak gemaakt hebt het onderstaande stuk in de laatste post te plakken en aan te vullen:

(ervaring van de vorige DGBM`s leert dat dit een lekker makkelijke, overzichtelijke aanpak is.)
..........................................

Auto 1 Tabula Rasa, vanuit Rotterdam
1 plek vrij ............ (ik kan iemand oppikken en afzetten als het een beetje in de buurt is)

Auto 2 (of busje) Stijnkenes vanuit Antwerpen
xx plekken.......

Auto 3 Mattia, vanuit Groningen
1 a 2 plekken

Auto 4

Auto 5 etc....

.................................

Rickenbender
20 september 2012, 16:39
Auto 1 Tabula Rasa, vanuit Rotterdam
1 plek vrij ............ (ik kan iemand oppikken en afzetten als het een beetje in de buurt is)

Auto 2 (of busje) Stijnkenes vanuit Antwerpen
xx plekken.......

Auto 3 Mattia, vanuit Groningen
1 a 2 plekken

Auto 4 Rickenbender vanuit Bussum
2 a 3 plekken( Kan iemand oppikken en afzetten als dit in de buurt of op de route naar Barneveld is)

Auto 5 etc....

stijnkenens
20 september 2012, 16:58
Auto 1 Tabula Rasa, vanuit Rotterdam
1 plek vrij ............ (ik kan iemand oppikken en afzetten als het een beetje in de buurt is)

Auto 2 (of busje) Stijn Kenens vanuit Antwerpen. VROEG !!!
xx plekken....... (kan iemand oppikken en afzetten als het een beetje in de buurt van de route is)

Auto 3 Mattia, vanuit Groningen
1 a 2 plekken

Auto 4 Rickenbender vanuit Bussum
2 a 3 plekken( Kan iemand oppikken en afzetten als dit in de buurt of op de route naar Barneveld is)

Auto 5 etc....

Rizz
20 september 2012, 20:43
Auto 1 Tabula Rasa, vanuit Rotterdam
1 plek vrij ............ (ik kan iemand oppikken en afzetten als het een beetje in de buurt is)

Auto 2 (of busje) Stijn Kenens vanuit Antwerpen. VROEG !!!
xx plekken....... (kan iemand oppikken en afzetten als het een beetje in de buurt van de route is)

Auto 3 Mattia, vanuit Groningen
1 a 2 plekken

Auto 4 Rickenbender vanuit Bussum
2 a 3 plekken( Kan iemand oppikken en afzetten als dit in de buurt of op de route naar Barneveld is)

Auto 5 Rizz vanuit Lisse
1 a 2 plekken (ook ik kan iemand oppikken en afzetten.. Alles uit lisse, Hillegom, Sassenheim, Nieuw-Vennep, Haarlem kan ook nog wel)

Auto 6 etc...

Tabula Rasa
2 oktober 2012, 21:11
***Bumb***

Thunders1988
3 oktober 2012, 00:02
Auto 1 Tabula Rasa, vanuit Rotterdam
1 plek vrij ............ (ik kan iemand oppikken en afzetten als het een beetje in de buurt is)

Auto 2 (of busje) Stijn Kenens vanuit Antwerpen. VROEG !!!
Thunders gaat (net als vorig jaar) mee!
xx plekken....... (kan iemand oppikken en afzetten als het een beetje in de buurt van de route is)

Auto 3 Mattia, vanuit Groningen
1 a 2 plekken

Auto 4 Rickenbender vanuit Bussum
2 a 3 plekken( Kan iemand oppikken en afzetten als dit in de buurt of op de route naar Barneveld is)

Auto 5 Rizz vanuit Lisse
1 a 2 plekken (ook ik kan iemand oppikken en afzetten.. Alles uit lisse, Hillegom, Sassenheim, Nieuw-Vennep, Haarlem kan ook nog wel)

Auto 6 etc...

stijnkenens
9 oktober 2012, 19:08
Auto 1 Tabula Rasa, vanuit Rotterdam
1 plek vrij ............ (ik kan iemand oppikken en afzetten als het een beetje in de buurt is)

Auto 2 (of busje) Stijn Kenens vanuit Antwerpen.
Vertrek Antwerpen Centraal: +/- 8 uur !!!
Thunders gaat (net als vorig jaar) mee!
Zjeff + 2
Een auto zit vol, wil er nog iemand mee, dan hebben we een bus nodig !!!

Auto 3 Mattia, vanuit Groningen
1 a 2 plekken

Auto 4 Rickenbender vanuit Bussum
2 a 3 plekken( Kan iemand oppikken en afzetten als dit in de buurt of op de route naar Barneveld is)

Auto 5 Rizz vanuit Lisse
1 a 2 plekken (ook ik kan iemand oppikken en afzetten.. Alles uit lisse, Hillegom, Sassenheim, Nieuw-Vennep, Haarlem kan ook nog wel)

Auto 6 etc...

Tabula Rasa
24 oktober 2012, 08:48
Even de Bumpdame weer naar boven gehaald:

http://www.domai.com/pics/big/gigi-3613b.jpg

aanmeldingen met voertuigen genoeg, maar rijden er nog mensen mee? Heb een plekje vanuit Rotterdam en met 2 man is gezelliger dan met 1, en de benzine wordt toch al betaald..

Rizz
24 oktober 2012, 09:17
Als zij meerijdt, kan ik er nog wel 2 kwijt.. :D

KoenB
24 oktober 2012, 17:28
Mocht er nog een Delftenaar mee willen rijden, er is in mijn auto nog een plekje! Ik ben van plan om om 11 uur te vertreken, ivm met festiviteit de avond ervoor :soinnocent:

macaad
24 oktober 2012, 17:38
Ik vertrek vanuit Breda, heb plek over, maar rij ook graag met iemand anders mee...... wie?

Rizz
25 oktober 2012, 20:06
Auto 1 Tabula Rasa, vanuit Rotterdam
1 plek vrij ............ (ik kan iemand oppikken en afzetten als het een beetje in de buurt is)

Auto 2 (of busje) Stijn Kenens vanuit Antwerpen.
Vertrek Antwerpen Centraal: +/- 8 uur !!!
Thunders gaat (net als vorig jaar) mee!
Zjeff + 2
Een auto zit vol, wil er nog iemand mee, dan hebben we een bus nodig !!!

Auto 3 Mattia, vanuit Groningen
1 a 2 plekken

Auto 4 Rickenbender vanuit Bussum
2 a 3 plekken( Kan iemand oppikken en afzetten als dit in de buurt of op de route naar Barneveld is)

Auto 5 Rizz vanuit Lisse
+ Quoenusz. 1 plek achter in de corsa nog over, als er niet teveel meemoet (ook ik kan iemand oppikken en afzetten.. Alles uit lisse, Hillegom, Sassenheim, Nieuw-Vennep, Haarlem kan ook nog wel)

Auto 6 etc...[/QUOTE]

Mattia
26 oktober 2012, 22:27
Heb niks vernomen, dus ik zit nu in AMS, geen vervoer uit Grun mogelijk helaas.

stijnkenens
29 september 2013, 23:18
Hier even nieuw leven in schoppen.
Ik rij vanuit Antwerpen weer richting de meeting.

1 probleem, ik moet erna naar de Paradiso in Amsterdam, Dus degene die meerijden hebben misschien kans op een gratis optreden van De Kift en Ambrassband (dat moet ik nog even navragen ... )
Erna terug naar Antwerpen en je kan blijven slapen, want we gaan veel te laat terug zijn voor openbaar vervoer !



s.

Tabula Rasa
1 oktober 2013, 15:43
Ik vertrek vanuit Rotterdam, moet wel vroeg weg, want moet om 11:00 uur een praatje doen over reliccen. Rij met een oude VW golf vol troep, maar heb wel 1 plekje over.

Rizz
8 oktober 2013, 17:11
Vanuit Lisse e.o. kan er ook nog iemand mee. Heb maar een klein autootje, maar een gitaar moet ook nog wel lukken....

Menk
23 oktober 2013, 21:27
Misschien laat, maar toch: rijdt er iemand van Gent of daarrond naar de meeting? Ik zoek nog, ahum, naar geschikt vervoer.

K

stijnkenens
24 oktober 2013, 09:24
Misschien laat, maar toch: rijdt er iemand van Gent of daarrond naar de meeting? Ik zoek nog, ahum, naar geschikt vervoer.

K

Ik vertrek vanuit Antwerpen. Je kan altijd mee.
Weet wel nog niet hoe laat, maar wel redelijk vroeg !


s.

stijnkenens
9 oktober 2014, 17:55
En hup weer een jaartje verder, we breien hier gewoon verder:

Ik rij vanuit Antwerpen, en kan alles en iedereen oppikken tussen Antwerpen en Barneveld :D



s.

Javaca
9 oktober 2014, 22:52
Doorn ligt daar niet direct op de route denk ik?

stijnkenens
10 oktober 2014, 01:00
Doorn naast Utrecht en onder Barneveld?
Dat is maar een paar minuten om !



s.

Rikkert
10 oktober 2014, 09:02
Misschien dat ik wel even een tussenstop kan maken in Doorn :) even snel de snelweg op en af!

Javaca
11 oktober 2014, 12:31
Doorn naast Utrecht en onder Barneveld?
Dat is maar een paar minuten om !



s.
idd, naast Driebergen.