PDA

View Full Version : Deze stakker baalt als een stekker (vintage footswitch)



PeeVee
15 juni 2003, 03:04
Kijk dit dan:

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=10573

:cry:

Kent iemand die meneer Henri :evil: Meyer?!

Mr.Jay
15 juni 2003, 09:12
Kent iemand die meneer Henri :evil: Meyer?![/quote]

niet persoonlijk, heeft wel meer en vaker spul te koop staan > dit betekent dus : OPPASSEN geblazen !! er zullen altijd assholes zijn in dit wereldje.

Jay

RadiuS
15 juni 2003, 19:54
hij's weggehaald, wat was t voor advertentie?

SteavisSmokin
16 juni 2003, 00:40
Gelukkig ging het maar om een footswitch! Om dit soort dingen te voorkomen doe ik het meestal onder rembours...

PeeVee
16 juni 2003, 14:26
Radius: het was een soort oproep van iemand aan die meneer Henri of ie nu eindelijk het voetpedaal eens op wilde sturen en dat het al betaald was.

John, wat jij schrijft is waar, dacht ik aanvankelijk ook maar bedacht me toen dat je daar toch wat voorzichtig(er) mee om moet gaan (ja, ik denk ook wel eens). Je kent immers niet beide kanten van het verhaal. Misschien is er gewoon een vergissing in het spel, heeft dat gastje nog helemaal niet betaald (via telebanking maar afgeketst ofzo), misschien heeft die Henri het wel verstuurd, maar ligt het nog steeds ergens op het postkantoor te wachten etc. etc.

Mr.Jay
16 juni 2003, 16:03
dacht ik aanvankelijk ook maar bedacht me toen dat je daar toch wat voorzichtig(er) mee om moet gaan (ja, ik denk ook wel eens). Je kent immers niet beide kanten van het verhaal.

blijft oppassen !

Jay

telecastermaster
17 juni 2003, 19:57
blijft oppassen !



homo homini lupes

Mr.Jay
17 juni 2003, 20:02
[quote=Mr.Jay]blijft oppassen !

homo homini lupes

t'zal best....

strat-knecht

philbee
18 juni 2003, 22:47
heb wel eens vaker spullen van hem gezien, zit in Zeeland toch? Heb hem wel eens gesproken, klonk ie toch OK, nooit zaken met hem gedaan. Ben genegen hem toch voordeel van de twijfel te geven.

Heb echter met andere dingen (dan muziek gerelateerde artikelen) via oa ook ebay gemerkt dat de moraal idd minder wordt met de internet verkopen, mensen reageren ook niet meer zo makkelijk op vragen. De keerzijde van de populariteit van internet schat ik.

Mr.Jay
18 juni 2003, 23:15
ebay gemerkt dat de moraal idd minder wordt met de internet verkopen, mensen reageren ook niet meer zo makkelijk op vragen. De keerzijde van de populariteit van internet schat ik.[/quote]

Och, waarom zal het op Internet ook anders gaan dan in real-life met het verval van normen & waarden.................triest helaas !

Jay

PeeVee
19 juni 2003, 18:41
homo homini lupes betekent letterlijk zoiets als "de mens is als een wolf voor zichzelf" geloof ik... Hij zal wel bedoelen dat niet alle mensen even aardig tegen elkaar zijn... anyway...

Laten we hier a.u.b. niet over wormen en naarden beginnen, dat vind ik zo'n open deur en heb ik ook een beetje mijn buik van vol als ik eerlijk mag zeggen... Moderator, tracteer eens op 12AT7-tjes bij de koffie :razz:

Al
19 juni 2003, 19:55
... Moderator, tracteer eens op 12AT7-tjes bij de koffie

haha
Heb tegenwoordige ook vette EL34'en. krokante AX'en en hete 6V6jes.

Die hebben echter wel een tester gezien.....

Al

Mr.Jay
20 juni 2003, 11:04
[quote=PeeVee]... Moderator, tracteer eens op 12AT7-tjes bij de koffie

DOET IE AL ALTIJD !! ( ...soms letterlijk )

Jay

Al
3 juli 2003, 19:36
Kwam dit tegen:

"Mijn Excuses aan Henri Meyer . Alles is in orde gekomen, vandaar mijn oprechte excuses. De ontbrekende footswitch is veilig en wel gearriveerd.

Jerry"



Al

philbee
4 juli 2003, 00:11
goed gevoel bedroog me dus nu ook niet

Mr.Jay
4 juli 2003, 10:31
goed gevoel bedroog me dus nu ook niet

Better too late, den neet.........( zeggen ze hier )

Jay