PDA

View Full Version : Gitarist(en) bied(en) zich aan (Omgeving Eindhoven)



LtSnikch
9 september 2012, 18:51
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op het forum maar wil me graag aanbieden als (tweede) gitarist bij een leuke band in omgeving Eindhoven. Vriend van me zou ook graag joinen mochten er 2 gitaristen gezocht worden, hij speelt half jaartje langer als mij en heeft een hoog niveau, maar ik kan hier verder alleen voor mezelf spreken nu dus bij deze:

Gitaar speel ik nu zo een 3 jaar bijna. Heb eerst anderhalf jaar les gehad, toen een tijd zelf verder gegaan en nu weer een half jaar les om te focussen op het verbeteren van solo-spel. Podium ervaring heb ik nog niet/amper (paar keer begeleiding bij musical maar niets moeilijks), maar daar wil ik graag verandering in brengen.

Bands waar ik graag wat van speel zijn: Avenged Sevenfold, Rise Against, Stone Sour, Rage Against the Machine, The Offspring, Billy Talent, Flogging Molly, Dropkick Murphy's, etc. Hou voornamelijk van punk, rock en metal eigenlijk, hoewel rustigere dingen als Graffiti 6 en Gorillaz soms ook erg leuk zijn.

Waarom nu toch eindelijk kijken voor een band? Ben begonnen omdat ik het gitaar-spelen zelf leuk vond, en voor zo eens rond de vuurkorf misschien. Maar het lijkt me super om toch meer podium ervaring op te doen en met een leuke groep goede muziek te maken.

Vragen of suggesties zijn altijd welkom dus laat maar wat horen.

Groete,
Micha