PDA

View Full Version : Andy, aangenaam



andy2138
4 september 2012, 22:22
Ik ben dus Andy. Naast synthesizers speel ik gitaar - wat ik van mijn vader heb afgekeken en doorontwikkeld. Ik heb ook zijn gitaren geërfd.
Speel het niet meer in een band, maar thuis ben ik des te drukker met opnames (zie: www.andyland.nl en www.soundcloud.nl/andyland2138).
Reden om me bij dit forum aan te melden is omdat ik in relatie tot het laatste met wat vragen zit.

bgkomdeur
4 september 2012, 22:51
hallo Andy,

welkom, dan ben je hier aan het juiste adres.
Niet bij mij, want ik heb ook nog heel wat te vragen ;-)

groetjes,
bernard

Duhsjaak
5 september 2012, 09:36
Hi Andy
Heb naar 2 tracks geluisterd. Iets te netjes naar mijn smaak, maar wel een heel gedegen aanpak. En origineel materiaal als ik het wel heb. Chapeau!

Wat heerlijk hè, dat dat multitracken zo eenvoudig is geworden.

Ik hoop niet dat het erven van de gitaren letterlijk genomen moet worden. Dat zou naar zijn.

Hoe dan ook, hartelijk welkom hier. Mag ik nog even je aandacht vragen voor 'Sounds' en 'Recording'? Daar rennen genoeg vogels van verschillende pluimage rond waarbij je je licht kunt opsteken als je daaraan behoefte zou hebben.
Ook bij Bernard (zie hierboven) wellicht. Ik leer net zo makkelijk van jonkies als van grijze tijgers. Zal voor jou niet veel anders zijn, denk ik.

Keep on keepin' on!

Vriendelijke groet, Gus

andy2138
5 september 2012, 15:22
Helaas bedoel ik dat wel letterlijk... Is niet anders. Ik gebruik de tools wel met trots en de andere erfenis zit in mijn hoofd en vingers ;)
De Recording afdeling heb ik al uitgebreid gecheck en ook mijn meest dringende vraag neer geplant.

Jedeel
5 september 2012, 17:19
Welkom Andy!


Ik gebruik de tools wel met trots en de andere erfenis zit in mijn hoofd en vingers ;)


Mooi gesproken/geschreven!