PDA

View Full Version : Bad Company Cover



Thewisbone
4 september 2012, 15:29
hee, ik zat zonet wat door huis te lopen en toen had ik een stukje tekst in mijn hoofd wist niet meer echt van wie het was dus ging het even googlen. en toen vond ik het nummer.. natuurlijk kon ik het nummer wel.
Toen heb ik er even een cover van gemaakt.

Wat vinden jullie er van?

http://soundcloud.com/thomasvdzee/thomas-cant-get-enough-of-your

Zitten wel wat foutjes in.. misschien dat ik het nog eens opneem.

Ook deed ik laatst een poging van Neil young zijn nummer Heart of Gold, maar het gitaar spel lukt me daar niet helemaal van.

Ik hoor wel of het wat is of als het niet wat is. haha

Groeten Thom

Thewisbone
4 september 2012, 23:24
Iemand? Gus? haha

Duhsjaak
6 september 2012, 22:00
Hi
Ik was behoorlijk fan van Paul Rogers toen hij bij de Free zong. BadCo vond ik een erg wisselvallig opererende band en ik vermoed, dat Can't get enough of your love wel zo ongeveer het beste uit die periode was.

Het lied staat of valt (afgezien van de uitstekende vokalen) met een haarscherpe/strak gespeelde backing.

Helaas vliegt jouw cover op dat punt uit de bocht.
De manier waarop je je door het maatschema floddert, doet geen recht aan het lied. Natuurlijk kun je je energie richten op het eruit halen van deze missers, maar leuker is het een nieuw lied in elkaar te zetten.

Je post dat op je gemak, als je het lekker vindt klinken, en je raakt niet in paniek als na drie uur er nog niemand heeft gereageerd.

Natuurlijk is GN belangrijk. Ik zou hier op GN niks anders durven beweren. Maar daarbuiten hebben wij ook een leven.
Ga op zoek naar de dingen die je leuk vindt om te doen en je zult nog versteld staan!
Vriendelijke groet, Gus

Han S
6 september 2012, 22:06
Het origineel is subliem, superstrak en met prachtige accenten op het gebied van ritme. Dat kan eigenlijk niet beter, dus je moet er iets totaal anders van maken net zoals Joe Cocker deed met een paar Beatle songs en persoonlijk vond ik de versies van Cocker een miljoen maal beter dan van de Beatles.

Wat je nu hebt gedaan is leuk en aardig en je bent lekker bezig, maar ik zou er nog even een tijdje aan sleutelen.

Thewisbone
10 september 2012, 20:10
Aha, bedankt. ik hoor het nu ff terug en het gitaar spel is echt niet strak.. haha

mah bedankt voor the feedback

Thewisbone
11 september 2012, 19:41
Wat vinden jullie hier van? http://soundcloud.com/thomasvdzee/thomas-sixpack

Henri H
22 september 2012, 00:23
Je stem is wel ok, mooie hese rockstem. :ok:

Thewisbone
23 september 2012, 20:54
Dankuwel huisjes!