PDA

View Full Version : En nog een!!!



gjlp
14 juni 2003, 16:14
Hi,

Vanmiddag lekker aan het jammen geweest bij een vriend thuis en dit is het resultaat. Ben benieuwd wat jullie vinden.

http://home.wanadoo.nl/robertpostma/new_world2.mp3

Retinite
14 juni 2003, 19:02
1:33 vanaf dara rulet hij wel lekker, daarvoor is het nèt íéts te lang te veel van het zelfde de drums en organ enzo zijn bi jdat stuk er echt heel blij achter, zeker niet selcht!!! zelf hou ik meer van pure metral, maar dit is ook zeer leuk om naar te luisteren, want het swingt wel lekker, alleen fade hij uit :(

crypticon
14 juni 2003, 19:13
ik vind het echt vet gaaf klinken, het funkt lekker kweenie tis gewoon rlxd om te luisteren en t klinkt gelikt
in welke scale speel je trouwens die solo??

gjlp
14 juni 2003, 21:35
de drums en organ enzo zijn bi jdat stuk er echt heel blij achter, zeker niet selcht!!!

Hey retinite. Ik waardeer je reply enorm, want hij is volgens mij best positief, maar zou je voor mij bovenstaande zin ff willen toelichten. Thanks.. :dance:

basswasp
15 juni 2003, 13:07
Klinkt echt lekker, dat basloopje ga ik zo even uitzoeken... :)

Retinite
16 juni 2003, 16:01
de drums en organ enzo zijn bi jdat stuk er echt heel blij achter, zeker niet selcht!!!

Hey retinite. Ik waardeer je reply enorm, want hij is volgens mij best positief, maar zou je voor mij bovenstaande zin ff willen toelichten. Thanks.. :dance:

wel, daarvoor was het iets teveel hetzelfde, tot vanaf 1:33, daar kwamen toen goede drums en die elektrisch orgel (organ) bij die het vorlijk en juist af (af zoals in finsihed/klaar/finito etc.) maakten waardoor het een goe geheel werd, allen had je m niet moeten laten "fade out"

gjlp
26 juni 2003, 17:06
in welke scale speel je trouwens die solo??

De solo is in principe in F pentatonisch. weet het niet zeker eigenlijk :o

gjlp
25 januari 2004, 20:55
allen had je m niet moeten laten "fade out"

Tja, het was ook maar ff jammen. volgende wordt meer aandacht aan besteed..