PDA

View Full Version : Ibanez Les Paul `74 Pick-up test.



Braddie
29 augustus 2012, 17:59
Heb de Les Paul weer terug na 2 weken afwezigheid.
Nieuwe topkam, nieuwe stemmechanieken (Staan hem best goed) En 2 EMG HZ elementen :)

http://www.youtube.com/watch?v=f3x7vAzr9ao&feature=youtu.be
Gelijk maar even wat gebluesed, Hope You Like It!

JVGM-music
29 augustus 2012, 22:48
Nieuwe snaren ook zeker?

Leuk bluesje trouwens

Braddie
30 augustus 2012, 00:09
Nieuwe snaren ook zeker?

Leuk bluesje trouwens

Jep, gloednieuwe .010 snaren.
Wel even wennen hoor zo`n afgestelde gitaar met nieuwe onderdelen, speelt heel anders.

Bedankt trouwens, afgezien van redelijk wat foutjes vond ik het niet super slecht..

arnoldtims
30 augustus 2012, 11:01
Vind toch dat ik dit moet zeggen, vooral ook omdat je hebt laten zien dat je veel beter kan.

Deze solo is wel super slecht. je zit er weer vaak naast met je bends en toonladders.
Ik heb het gevoel dat je maar wat doet.
Er word regelmatig tegen je gezegd dat je niet elke scheet moet posten en dit is zo'n scheet

JVGM-music
30 augustus 2012, 17:49
Mwah, dat is nu ook weer wat stevig geformuleerd...het opdrukken van de snaren is idd niet geheel zuiver maar de hele stemming is een beetje van sleg, vandaar ook mijn opmerking over de snaren....als die dingen wat ingespeeld zijn en ze een beetje op stemming blijven dan komen die bends ook veel meer in de buurt.

Trouwens, ook heel wat bekende bleusjonges die er regelmatig helemaal naast zitten....maar die zijn ervaren genoeg om het een beetje te verdoezelen.

Ook vind ik het voor mezelf wel prettig om te zien en te horen dat niet iedereen die een gitaar vashoudt meteen Joe Satriani is.
Dus heren , blijf posten; ik kijk en luister er graag naar.

Braddie
30 augustus 2012, 17:58
Hij was niet 100% zuiver nee, had hem 30 seconden daarvoor gestemd, maar dat helpt met nieuwe snaren natuurlijk niet echt.