PDA

View Full Version : bc rich NJ Warlock via music123.com



Retinite
14 juni 2003, 14:26
Zoals een paar van jullie weten ben ik (nog steeds) op zoek naar een bc rich NJ warlock gitaar. Nu heb ik op www.music123.com dez egezien met een huge discount!
hier:
http://www.music123.com/item/?itemno=23801
en dan Black #26613 of Black #23801
Hij is wel "closeout" dus maakt dit wat uit? zn zij ngestopt door bc rich, zij nze dan oo kslechter? want als ik m zo koop, met tas en 85 dollar verzendkosten, is hij nog steeds goedkoper (!!!!!) bijna honder euro zelfs dan wanneer i kallne een neiuwe gitaar koop in nederland! (is namleijk 630 euro en dit 520 ofzo)... raden jullie me dit ten strengste af, of aan, want ik durf t eignelijk niet zo snel te bestellen, als ik niet zeker weet dat ik wel een goeie NJ krijg...

BLOK182
14 juni 2003, 14:33
Heb je de invoerkosten en belasting erbij geteld?

Retinite
14 juni 2003, 14:40
hmmm... je kon het laten berekenen, en toen ik die tas erbij deed was het ineens 20 dollar meer, dus ik GOK dat die invoerrechte ner dan ook bij zitten... maar dat is wel ene geoeie vraga ja, maybe voor iemand hier die ooit iets bij music123 gekocht heeft...

Wilson
14 juni 2003, 14:45
de prijs van de invoerrechten zit niet bij die van de prijs van de verkoper, reken op zon 20% extra....

ik raad je hem dan dus aan em gewoon in nederland te kopen, ookal is hij in amerika toch nog 50 euro goedkoper met invoerechten enzo, als je hem in nederland koopt kun je hem ten eerste voordat je hem koopt uitrpoberen zodat je geen rot exemplaar krijgt en bovendien, als er ooit iets aan kapotgaat of iets dergelijks, kun je gewoon naar de winkel teruggan, is beetje lastig als de winkel in amerika zit...

voor goedkope gitaren loont het sowieso meestal niet om hem over te laten komen uit de VS

Retinite
14 juni 2003, 15:00
maar met >500 + 20 procent kom i knog steeds onder de 630 van mij winkel waar i khem NIET kan bespelen ,maar hem moet bestellen... :(

Swan
14 juni 2003, 15:01
t is niet echt slim om n gitaar die je overal in Nederland kan kopen uit de USA laten komen.....koop dan n USA ofzo..

Wilson
14 juni 2003, 15:59
maar met >500 + 20 procent kom i knog steeds onder de 630 van mij winkel waar i khem NIET kan bespelen ,maar hem moet bestellen... :(

dan zoek je een winkel in NL waar ze em wel hebben, er is vast wel ergens in NL een winkel waar ze dat ding hebben hangen...

Retinite
14 juni 2003, 18:43
ja baas :razz: in amesfoort (kees dee) zouden ze bcrich gitaars hebben, maar k kon niet te weten kome of ze dara ook NJ serie gitaren hadden....

Wilson
14 juni 2003, 18:45
er bestaat zoiets als een telefoon???

033 - 465 53 55

is het nummer
let op: maandag en donderdag gesloten

Wilson
14 juni 2003, 18:48
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw7_bc_rich_warlock_nj_prodinfo.html

568,-

dit is mischien wel een goede compromis??? verzendkosten zijn 8 euro, en hierover hoef je niets van invoerrechten of wat dan ook te betalen want het is binnen de eu, en alsie kapot is, is terugsturen ook makkelijker. alsie op voorraad is isie binnen 5 dagen binnen. Je kunt zelfs au embours betalen.

Retinite
14 juni 2003, 21:21
Thx wilson!

Het was eerst:

$588,92
+ 7 %
----------
$630,14
+ 18%
-----------
$743,57 = € 635

135 euro an belastingen en importkosten enzo :( vanuit amerika dan... alsnog goedkoper :pm aarja, dan kan ik m beter voor 660 met tas bij mn eigen winkel kopen, of in duitsland ja

Aspa123
15 juni 2003, 00:34
He Retinite,

Zozo nog steeds op zoek naar een BCRich.... :-D

Heb de mijne inmiddels verkocht voor 675 euro :razz: maareh mis hem wel een beetje :cry:

Anyways als je een NJ in Nederland wil uitproberen zou je wellicht kunnen kijken bij De Speelonk in Rotterdam die heeft er een aardig aantal hangen en wellicht Staffhorst in Utrecht die had er vroeger ook veel.

Retinite
15 juni 2003, 10:50
ja ik ben nog steeds opzoek, omdat ik m pas voor ná de zomervakantie geplanned hep :-D maar speelonk is wel goed idee, thx, staffhorst zuigt hoor ik van menig nederlander hier :-S

Swan
15 juni 2003, 11:14
Speelonk is echt de allerallerallerslechtste winkel, naja op staffhorst na dan...ze kunnen je gitaar NIET afstellen, als je dat wel wil doen ze wel n poging maar verneuken ze je gitaar, en die verkoper houd je 2 uur aan de praat

Retinite
15 juni 2003, 13:08
oh thx, dus als ik naar speelonk ga vraag ik die gast dan met zn poten van de gitaar af te blijven en of hij een nieuwe pakt en niet een waar iemand al op gespeeld heeft, en ik stel m dan zelf wel af...

maar swan, wat voor dikte van de snaren zaten er origineel op? 010? en was hij bij jou wel goed afgesteld toen je m kocht?

7th heaven
15 juni 2003, 15:40
PS bij kees dee staat een bc rich NJ warlock

Swan
15 juni 2003, 16:03
nee 09...ik wou andere (010-052)...dus heb em daar laten afstellen.
ze zeiden dat dat geen probleem was etc..dus ik vol vertrouwen mn gitaar afgeleverd...kreeg ik em terug.....
....TOTAAL fout afgesteld....kreeg em in A ofzo en de lak was beschadigd...heb zelf 125 gulden mogen betalen van de gitaarbouwer in schiedam om WEL goed te laten afstellen en lak te laten bijwerken, dit was allemaal nog n ongelofelijk gezeik en ben zeer slecht behandelt...daarom raad ik iedereen Speelonk af

Retinite
15 juni 2003, 18:06
7th heaven thx!!!!!!! you're my angel dat moest ik nou net weten, ik be nnamelijk zo en zielig geva ldat niet wil bellen naar een winkel :oops: ... ok heel erg thx

en Swan :-s je kan dan toch geld vragen aan spelonk, als dat dat ding helemaal verneukt én ook nog ns beschadigd hebben!

Aspa123
15 juni 2003, 18:21
Check trouwens die ook zeker die nieuwe
NJ's voor 2003!!!!! Mahonie!!! body met Floyd speedloader.

Wellicht ga ik er ook wel nog zo eentje kopen :-D :razz:

Swan
16 juni 2003, 01:43
7th heaven thx!!!!!!! you're my angel dat moest ik nou net weten, ik be nnamelijk zo en zielig geva ldat niet wil bellen naar een winkel :oops: ... ok heel erg thx

en Swan :-s je kan dan toch geld vragen aan spelonk, als dat dat ding helemaal verneukt én ook nog ns beschadigd hebben!



natuurlijk heb ik dat gevraagd. Zij hebben hem naar die gitaarbouwer gebracht en de rekening naar mij. kutzaak

Retinite
16 juni 2003, 15:33
Check trouwens die ook zeker die nieuwe
NJ's voor 2003!!!!! Mahonie!!! body met Floyd speedloader.

Wellicht ga ik er ook wel nog zo eentje kopen :-D :razz:
WAAR?! pics/specs?

Is trouwens deze van goeie kwalitiet?
http://www.bcrich.com/guitars/ss/signature_special/kkv_sig_special.htm
hij is we 950 dollar!! Maar die zullen ze weer vast nergens hebben in nederland.... :roll:

EN kan ik niet gewoon een platinum warlock kopen, een EMG 81 en EMG 85, die erin stoppen en zo een even goede (beter??) gitaar hebben dan een NJ voor midner geld? of een NJ met die niewue emg81 en 85 pickups, maar ja... maakt dat nou echt zo veel uit?

Chezzy
16 juni 2003, 16:31
http://www.bcrich.com/guitars/ss/signature_special/kkv_sig_special.htm
hij is we 950 dollar!! Maar die zullen ze weer vast nergens hebben in nederland.... :roll:

Suggested Retail: $429.00 USD
Of mis ik nou iets?

Izegrim
16 juni 2003, 16:32
Er is een duurdere en een goedkopere versie...

Soulflyhigh
16 juni 2003, 16:34
Even over die KKV ik vind het een beetje hetzelfde als die budget Mick Thomson series. Niks dus! Die NJ Mick Thomson en Kerry King vind ik wel cool. Gooi er andere elementen in (EMG's)en je hebt een vette gitaar. Vooral bij die MT, mooi mahonie body met een dunne maple top. Perfect. Maar die budget modellen... :-( bah Als ik jou was zou ik nog even doorsparen. Wel grappig dat op die KKV een licensed Floyd Rose zit. Kerry King heeft een gruwelijke hekel aan Floyd's en gebruikt altijd Khaler's :-D

Izegrim
16 juni 2003, 16:36
kahler's...

Aspa123
16 juni 2003, 18:47
hiero de link en er zijn nog meer modellen..

http://www.music123.com/Item/?itemno=98878

Retinite
16 juni 2003, 19:06
http://www.bcrich.com/guitars/ss/signature_special/kkv_sig_special.htm
hij is we 950 dollar!! Maar die zullen ze weer vast nergens hebben in nederland.... :roll:

Suggested Retail: $429.00 USD
Of mis ik nou iets?

ja, ikk had perongeluk de verkeerde link gegeven dnek ik, niet die special versie dus

Swan
16 juni 2003, 23:58
[quote=Aspa123]

EN kan ik niet gewoon een platinum warlock kopen, een EMG 81 en EMG 85, die erin stoppen en zo een even goede (beter??) gitaar hebben dan een NJ voor midner geld? of een NJ met die niewue emg81 en 85 pickups, maar ja... maakt dat nou echt zo veel uit?


nee...NJs zijn mooier afgewerkt, de overgang van de hals naar de body bijv. en voelen gewoon beter aan en klinken wat beter.....
ga nou es gewoon naar een winkel en probeer wat uit....je hebt nog nooit een warlock aangeraakt volgens mij...waarom wil je er 1? door de stoere punten? speelt je favo gitarist ermee? misschien ligt de gitaar je helemaal niet

Aspa123
17 juni 2003, 00:08
hmm...volgens mij gaat hier het een of ander mis... :-D

Retinite
18 juni 2003, 16:24
[quote=Aspa123]

EN kan ik niet gewoon een platinum warlock kopen, een EMG 81 en EMG 85, die erin stoppen en zo een even goede (beter??) gitaar hebben dan een NJ voor midner geld? of een NJ met die niewue emg81 en 85 pickups, maar ja... maakt dat nou echt zo veel uit?


nee...NJs zijn mooier afgewerkt, de overgang van de hals naar de body bijv. en voelen gewoon beter aan en klinken wat beter.....
ga nou es gewoon naar een winkel en probeer wat uit....je hebt nog nooit een warlock aangeraakt volgens mij...waarom wil je er 1? door de stoere punten? speelt je favo gitarist ermee? misschien ligt de gitaar je helemaal niet

je heb helemala gelijk, dus daarom ga ik m ook toch maar eerst uitproberen,
favo artiest... tja i kweet niet ofje die gast van slipknot mn favo artiest kan noemen, maar ik ken dus iig 1 iemand ie m heeft (a), nee dat telt neit,
maar ik ga m zowiezooooo eesrt uitproberen voor ik m koop... wantmisshcine ligt ie me niet en dan... tja... dan zoek ik verder

Swan
18 juni 2003, 19:10
waarom denk je er dan over om hem via t internet te kopen?

Retinite
18 juni 2003, 19:16
dat leek me eerst handiger, omdat hij dan goedkoper is, maar ik wil toch liever ech tt exemplaar wat/dat ik krijg eerst gespeeld hebben voordat ik m aanshaf, dus dat ik weet wat ik krijg, lijkt me toch verstandiger, en misshchei nzie i kwel een hele andere die i kwil kopen (van andere merk bedoel ik dan ook hè :roll: )

Swan
18 juni 2003, 19:41
het is inderdaad verstandiger om gewoon n week lang ofzo gitaarwinkels in t land rond te gaan en veel dingen testen dan je blind te staren op 1 bepaald model