PDA

View Full Version : Goedkope tweedehands gitaar



IneH
25 augustus 2012, 17:42
Hello!
Ik verbleef onlangs lange tijd in Spanje en daar had ik een oude versleten gitaar gekregen van iemand. Ik kon ze helaas niet terug meenemen naar huis, maar ik heb de smaak wel te pakken gekregen.
Nu zou ik graag een goedkope tweedehands gitaar op de kop tikken om gewoon rustig wat akkoorden op te spelen. Ik heb geen wilde plannen, ik vond het gewoon zeer aangenaam om te doen als ik mijn gedachten wou verzetten.
Bij deze vraag ik dus raad aan kenners omtrent de prijs van de gitaar (ik ben student en verdien nog geen geld, daarom wil ik dus echt gewoon zo weinig mogelijk uitgeven maar toch nog een ietwat degelijke gitaar kopen).

1)

http://img.2dehands.be/f/normal/129921054-symphonie-gitaar-te-koop.jpg

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/overige-instrumenten/symphonie-gitaar-te-koop-129921054.html?utm_content=0&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=ad_reactie&utm_term=0&utm_medium=email
--> deze persoon stelde 50 euro voor (Symphonie). kan ik hier best nog wat proberen afdingen of is 50 euro wel een redelijke prijs?

2)

http://img.2dehands.be/f/preview/122277712-gitaar-te-koop.jpg

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/akoestische-gitaar/gitaar-te-koop-122277712.html?utm_content=0&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=ad_reactie&utm_term=0&utm_medium=email
--> voor deze vragen ze 100 euro. Zoveel wil ik liever niet betalen, tenzij jullie van mening zijn dat dit écht een topdeal is ofzo.

3)

http://img.2dehands.be/f/preview/128833801-gitaar.jpg

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/akoestische-gitaar/gitaar-128833801.html?utm_content=0&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=ad_reactie&utm_term=0&utm_medium=email
--> hiervoor vraagt men slechts 30 euro. De gitaar is wel al bijna 30 jaar oud (1985) maar heeft naar verluid geen verborgen gebreken, vertoont amper slijtage en is nog nooit hersteld moeten worden.