PDA

View Full Version : iemand die 4 jaar gitaar speelt en 2 jaar drums (oosterhout)



jasper_serraris
14 juni 2003, 11:10
zoekt iemand nog een gitarist, of misschien een drummer?
ik zou heel graag willen spelen in een punk-rock of metal band.

ik speel nu ongeveer 4 jaar gitaar, met lessen.
ook speel ik 2 jaar drums, maar dat lijkt me sterk als iemand dat zoekt op een gitaar forum...maja, ik kan dus ook wel een stukje drummen als dat moet. zeg het maar.

ik woon in geertruidenberg, dus in de omgeving van oosterhout, breda, hoewel ik breda wel weer te ver weg vind, ik ben pas 15, dus ik heb niet de mogelijkheid om in een auto te springen en naar breda te rijden, fietsen naar oosterhout vind ik geen punt.

john.3001
18 juni 2003, 13:53
Omdat iedereen op dit forum gitaar speelt (althans, daar ga ik toch van uit) is er juist best veel vraag naar drummers (en zanger(s)(essen)).

jasper_serraris
18 juni 2003, 13:57
ja, ok, maar toch, het is een forum dat op GITAARnet.nl staat. dus leek het mij logischer dat er meer gitaristen heir komen dan drummers of zanger(s)(essen).
maargoed, ze zullen er inderdaad wel zijn...

joeycape
9 augustus 2003, 07:52
wij zijn met zn 3en en spelen punkrock. wonen in breda. een extra gitarist zou wel gaaf zijn. heb je zin om een keertje te komen jammen ? kun je kijken of je het wat vind. stuur me ff een mailtje naar pieter(at)adrenalin.nl als je interesse hebt

groetjes
pieter