PDA

View Full Version : Iemand al de Fender Excelsior in huis ?



ccc
22 augustus 2012, 11:30
Ik heb ze nu nog altijd niet in de winkels gezien en ben toch wel benieuwd..

barno
22 augustus 2012, 11:49
Dan ben je niet in de juiste winkel geweest. Ik hoor dat ze al min of meer uitverkocht zijn. is een tijdelijke serie. en ja, ze zijn heel goed.

ccc
22 augustus 2012, 12:11
Ze waren overal blijkbaar heel snel verkocht.

Mitch
22 augustus 2012, 13:51
Volgens Facebook heeft Boekel ze nu weer, Guitarking. Online zijn ze al lang te bestellen, o.a. bij Bax-Shop. VInd je 't dan niks kun je 'm weer terug sturen.

rpl
22 augustus 2012, 15:01
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?155662-nieuwe-amps-marshall-class-5-fender-excelsior

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?155372-Nieuw-speelgoed-Fender-Excelsior-amp!

8-)

iWishmaster
22 augustus 2012, 15:39
Ik had het nog niet mee gekregen, maar wat een geweldig mooie amp om te zien zeg! Prachtig!

marc_o
22 augustus 2012, 16:07
Heb 'm een paar maanden en ben er nog steeds erg blij mee!
Geen idee voor hoe lang natuurlijk, want uiteindelijk is het een erg goedkoop product wat qua onderdelen niet in verhouding zal staan tot een handgeknoopte Class A amp, maar hey...kost ook geen drol.
Doet het met sommige pedalen prachtig, maar denk dat z'n kracht ligt op volume rond de driekwart en de rest regelen met de volumeknop van je favoriete singlecoil gitaar...voor humbuckers het volume iets terugbrengen.

barno
22 augustus 2012, 16:16
of t waar is weet ik niet maar heb ergens gehoord dat Fender zelf wat gewrongen zat: ze staan in de winkel soms naast die nieuwe EC sig amps (bijna 10 keer zo duur geloof ik) en het verschil is niet eens echt groot ... En de vibrato van de Excelsior klinkt echt mega goed

ccc
22 augustus 2012, 16:49
of t waar is weet ik niet maar heb ergens gehoord dat Fender zelf wat gewrongen zat: ze staan in de winkel soms naast die nieuwe EC sig amps (bijna 10 keer zo duur geloof ik) en het verschil is niet eens echt groot ... En de vibrato van de Excelsior klinkt echt mega goed

Hoorde van een verkoper bij Keys dat ze weer uit het gamma zouden verdwijnen.. voor de zelfde reden.
For what it's worth...