PDA

View Full Version : The Fly solo



Braddie
21 augustus 2012, 18:42
http://www.youtube.com/watch?v=uuDHeNx2JWU&list=UU76wF4vb5FquOLM_qckgB3Q&index=5&feature=plcp

Even deze solo gespeeld en opgenomen, een tijdje terug alweer
Heb er lang op geoefend om hem goed te krijgen, en op een aantal bends na is hij dat ook wel volgens mij

Pepe
21 augustus 2012, 20:13
Ja, knap hoor!

En nou?

Braddie
21 augustus 2012, 20:23
Ja, knap hoor!

En nou?
jeez. Zal ik maar niets meer posten?

FNaRK
21 augustus 2012, 20:27
jeez. Zal ik maar niets meer posten?

Oei ... nu moet ik me inhouden :sssh:

MichaelSS
21 augustus 2012, 20:31
Dat heeft proguitar89 ook ooit gezegd, en die is nergens meer te bekennen.

bass blom
21 augustus 2012, 20:35
je hebt wel een onwijs mooi rode gitaar :D

Braddie
21 augustus 2012, 20:52
je hebt wel een onwijs mooi rode gitaar :D


dit wás mijn mooie strat! m`n eerste gitaar..

Pepe
21 augustus 2012, 21:02
Nee hoor, post lekker door.
Maar misschien is het handig om, wanneer je toevallig geen eigenzinnig wereldschokkend filmpje post, het iets van relevantie mee te geven. Dat we snappen hoe knap het dan is.

Braddie
21 augustus 2012, 21:18
Nee hoor, post lekker door.
Maar misschien is het handig om, wanneer je toevallig geen eigenzinnig wereldschokkend filmpje post, het iets van relevantie mee te geven. Dat we snappen hoe knap het dan is.

Blijven we hier nou op doorgaan? :')

Dribbel_
22 augustus 2012, 20:17
Dit is je op een ander forum ook al 1000x verteld, je wou niet luisteren na tig keer het je uit te leggen, het lag uiteraard aan iedereen daar. Nu gebeurt hier precies hetzelfde.... denk eens na :')

MichaelSS
22 augustus 2012, 23:12
Aan de andere kant (begrijp me niet verkeerd, ik ben het met jullie eens), maar het Forum is natuurlijk om opnames op te plaatsen. Als dat niet gebeurt, heeft dit Forum geen bestaansrecht, afgezien van het feit dat één "member" meer of minder op dit forum ook geen desastreuze gevolgen heeft.

Wat hier echter duidelijk gemaakt wordt aan Braddie, is dat het veel meer gewaardeerd wordt als je één keer per maand iets plaatst waaraan we kunnen zien dat je ontwikkeling een stijgende lijn vertoond. Wat heeft het voor nut om iets te plaatsen dat zoveel minder is als eerder geplaatste stukken? Ik praat dan wellicht voor mezelf.. bij ieder filmpje dat ik plaats, en zoveel zijn dat er niet, probeer ik iets te laten zien dat mijn eerdere filmpjes overtreft. Of dat altijd lukt is een tweede, maar ik doe er wel m'n best voor. Op de één of andere manier snap je (Braddie) dat niet, waardoor je straks op een punt komt dat niemand meer de moeite neemt om je filmpjes te bekijken. Als dat je doel is stel ik voor dat je lekker door plaatst. Dit is ook mijn laatste post die ik over dit punt plaats. Het is alleen maar advies ; -).

Braddie
23 augustus 2012, 02:30
Punt is duidelijk, niet elke keer een hersenspinsel plaatsen!

Dribbel_
23 augustus 2012, 12:31
Waar heb ik dát eerder gehoord :')
Maar okee ik zal het forum hier er niet mee vervuilen ook, je merkt het vanzelf wel.

harrie-beton
24 augustus 2012, 11:12
goede solo, mooi gespeeld, weinig overdrive daardoor mooie doorzichtige toon.

Ik speelde hem altijd met wah wah: http://youtu.be/2FrGZ1ifw8E vanaf 2:18 solo

Braddie
26 augustus 2012, 01:03
goede solo, mooi gespeeld, weinig overdrive daardoor mooie doorzichtige toon.

Ik speelde hem altijd met wah wah: http://youtu.be/2FrGZ1ifw8E vanaf 2:18 solo

Express wat weinig overdrive zodat mijn slechte techniek naar boven komt :D