PDA

View Full Version : Even voorstellen



Pbalris
20 augustus 2012, 23:17
Hallo mensen,

Voor het eerst van mijn leven dat ik me op een gitaarforum aanmeld - hoewel, onlangs ook even op een Ibanez Forum geweest.

Ik heb in de jaren 80 in bands gespeeld op elektrische gitaar. Ben ooit begonnen op een Custom (het merk Custom dus) Les Paul imitatie. Heb ik verkocht en gek genoeg nog steeds spijt van. Later een Ibanez Musician MC550 gekocht. Heb ik nog steeds en is een geweldige gitaar. Alleen loodzwaar.

Hoe dan ook, vanaf de jaren 90 tot nu vooral veel synths gedaan (en nog) maar nu toch ook weer gitaar aan het spelen. Ben mezelf wat aan het bijscholen met leuke lessen van een website, beetje blues, beetje fusion en wil weer live gaan spelen.

Ik heb door mijn werk vaak weinig tijd voor fora, maar wie weet.

Verder, als iemand mij een Ibanez AR300 of AR500 uit de jaren tachtig kan aanbieden voor een realistische prijs, dan houd ik me aanbevolen. :-)

GROETS,

Harry
21 augustus 2012, 09:32
welkom en veel pleier hier!

lefthandstrat
21 augustus 2012, 11:35
Hi, veel plezier en betreffende Custom.........ik heb nog steeds een Custom linkshandige 3TSB Strat uit de mid-seventies, helemaal origineel.......mijn zoon speelt er nu mee in een punk rock bandje (ja, hij is ook linkshandig). Succes met je zoektocht naar de Ibanez AR300/500! We zien de pics wel verschijnen als het je is gelukt er eentje te vinden, toch?