PDA

View Full Version : Even voorstellen



wfolkers
20 augustus 2012, 15:36
Hallo leden,

Ik volg het forum al een tijdje en heb nu de knoop doorgehakt om maar eens lid te worden.
Net als het spelen op de gitaar heeft dat even geduurd, als jongen van een jaar of 15 wilde ik al een gitaar, maar dat was budgetair niet mogelijk voor mij.
Later wel, maar door andere interresses is het er nooit van gekomen. Nu dan toch eindelijk!
Doordat mijn zoon nu al 4 jaar les heeft en het resultaat er mag zijn, dacht ik bij mezelf dat wil ik ook kunnen.

Dus een gitaar aangeschaft een epiphone SG 400 ( dan wel een lefty ) en voor mijn zoon en mij samen ene Marshall MA50H amp. Mijn zoon(16) is in ieder geval blij met de amp!

Ik laat mij voorlopig even coachen door mijn zoon en neem lessen als het vastloopt.
Nu is zal ik voorlopig nog wel moeten horen dat ik oud ben (zucht) :)

Ik zal nog wel eens met een vraagje komen, maar dat vinden jullie vast niet erg.

Groeten,
Wilco

bass blom
20 augustus 2012, 15:50
hee leuk verhaal! :D

Duhsjaak
20 augustus 2012, 22:21
Hi
Leuk hoor, zo samen optrekken met je kind.
En maak je geen zorgen. 'Ouwe' is een geuzennaam. Als ze pissed zijn of jij bent ondertussen echt oud, dan beginnen ze te zalven dat het allemaal wel meevalt. Dus tegen die tijd weet je precies hoe het zit.

Welkom dus en alleen of samen: Veel plezier.
Vriendelijke groet, Gus

Pbalris
21 augustus 2012, 00:35
Tof verhaal. Succes :-)

LRS
21 augustus 2012, 09:36
Goed bezig! Mijn zoon wordt morgen 4 en krijgt een ukelele om mee te beginnen :-)

lefthandstrat
21 augustus 2012, 12:57
Welkom! Leuk verhaal. Ik doe dat ook. Een zoon speelt bas en de ander speelt gitaar. Soms vragen ze of ik even de plek in wil nemen van iemand die niet kan en dan is het ook wel eens "nee pap, dat doe je niet goed" of "heb je nu al kramp in je vingers?" hahaha, maar wel erg leuk om samen met je kind(eren) muziek te maken. En geloof me, zij vinden het ook leuk hoor, want stiekem vinden ze wel dat ze een "coole pa" hebben :-) anyway, veel plezier hier op het forum!

wfolkers
21 augustus 2012, 13:08
Dank aan allen die hebben gereageerd voor de hartelijke ontvangst.

En ja, het is ook leuk om samen met de kinderen een hobby te delen.
Ik heb een tijd terug al een kleine buizen versterker gebouwd (3W) met een 12ax7 en een ECL86 als eindbuis.
Het ontwerp heb ik van het web gehaald en aangepast aan de buizen die ik uit oude radio's had gesloopt.
Wat blijkt, het werkt ook nog! :cooler:

Nu wordt het tijd om echt te gaan oefenen......

Nogmaals dank..

Wilco