PDA

View Full Version : problemen GN voor smartphones



zoon van Piet
20 augustus 2012, 12:17
ik weet niet of dit al aangekaart is, excuses als het zo is.

Als ik op mn Samsung tablet of smartphone lekker zit te gn-en, ontbreken diverse functies. Zoals foto's invoegen. Maar most important: ik kan niet meestemmen bij de Tetten- enquete, omdat het stemhokje ontbreekt..

;p

bass blom
20 augustus 2012, 12:18
oei dat is wel een ernstig gemis dan :D

zoon van Piet
20 augustus 2012, 12:21
nee, want gelukkig heb ik ook nog een laptop! ;)

B-stone
21 augustus 2012, 09:44
opent je tablet gn als mobiele site of als de normale?

Want op m'n ipad opent de site zoals hij op een laptop/computer te zien is en kan ik dus wel stemmen. Maar op mijn Ipod opent de mobiele site zich en hierop heb ik idd ook geen enquete.

dus dan maar op: naar de originele site gaan drukken ( staat geloof ik onder in?)

edit: verbeteringen--> ook enquete op de mobiele sites :)

zoon van Piet
21 augustus 2012, 10:33
Je hebt helemaal gelijk: ik krijg de mobiele site. en kan onderin kiezen voor de normale.

En toevallig ken ik een nieuw en hip toverwoord ( drie zelfs): responsive web design! Dat moeten we hebben! :)

( niet dat ik deskundig ben, maar wel dat ik laatst vol trots naar de afstudeerpresentatie van mijn zoon, nieuwbakken ingenieur op ICT-gebied, heb gekeken.)

Dirk_Hendrik
4 september 2012, 18:48
Ik zou het ook wel leuk vinden als een inloggen link krijg ipv alleen maar een registreren link.

alton
6 oktober 2012, 07:49
Nice post. I like it. Thanks for sharing these information. Keep it up. :blast: :hippie:

bass blom
6 oktober 2012, 09:16
Nice post. I like it. Thanks for sharing these information. Keep it up. :blast: :hippie:

dat lijkt wel een spambot die zijn linkje er niet door krijgt :D

macwilliams
6 oktober 2012, 09:51
dat lijkt wel een spambot die zijn linkje er niet door krijgt :D

Dan is hij vast met de mobiele site aan het klooien. :D