PDA

View Full Version : FF Voorstellen



LRS
20 augustus 2012, 10:40
Hey allemaal,

Nieuw hier op dit forum, dus eventjes de gebruikelijke beleefdheden uitwisselen ;-)

Door een ongelukje met een ontwrichte linker pink tot gevolg ben ik momenteel even wat minder in staat om te spelen, dus tijd om wat rond te kijken op dit forum... "ieder nadeel heb se voordeel" aldus de bekende Amsterdamse filosoof... Oh, ik zit op dit moment te klooien met een oude lapsteel van een bandmaatje, dat werkt nu even beter dan een normale gitaar. Tips & tricks m.b.t. de lapsteel zijn van harte welkom! Heb em nu in open D staan voor wat blues lickjes.

Ik speel sinds een jaar of zes in een bandje en onlangs daarnaast onlangs met een nieuwe band gaan spelen. Mijn repertoire: pop en rock classics (Stones, Wild Cherry, Bryan Adams, Guns n Roses, etc.), maar ook wat recenter materiaal (Kings of Leon, John Mayer, Alain Clark, etc.). Uiteraard als er vraag naar is ben ik niet de rotste om "I will survive" achtigen te spelen, maar er zijn grenzen ;-) Op 28 september onze 1e try out met de nieuwe formatie in een podiumcafe, voor ons eerste echte optreden op een feestje op 4 oktober, dus die pink kon maar beter een beetje vlot herstellen!

Mijn gear:

Fender John Mayer strat
Fender Am Standard strat met BKP Slow Hand elementen (open G stemming voor de Keef partijen)
Fender Bandmaster 1971
Budda Superdrive V20
Taylor 210CE

Verder vind ik het altijd erg leuk om in het weekend naar andere bandjes te luisteren, bij voorkeur blues, rock, of een lekkere foute '70s disco band, voor metal loop ik minder warm.

Groetjes,
Chris

Rizz
20 augustus 2012, 10:58
Welkom!

Op dit forum kijken is leuk, maar lekker pingelen op een lapsteel omdat je weinig anders kan lijkt me een groter voordeel! Sterkte met je pinkie, 5 weken zou genoeg moeten zijn...

Duhsjaak
20 augustus 2012, 21:27
Hi
Welkom!
Foute muziek bestaat niet. Het is muziek die tijdelijk uit de pas loopt met de tijdgeest.