PDA

View Full Version : Jackson performers



Fatal Fairytale
13 juni 2003, 22:41
Zijn die dingen een beetje te pruimen?? :???:
Ik heb er vandaag een zien staan, best mooi dingetje, ik vraag me alleen af hoe het met de pu´s zit, en of die floyds goed zijn.
iemand hier een idee over?

Swan
13 juni 2003, 22:47
ja zijn opzich goeie gitaren voor t geld maar je kan beter ff doorsparen voor n Prof. model

Fatal Fairytale
13 juni 2003, 22:52
das dus het probleem, tis het idee dat ik hem voor mijn verjaardag krijg, en mijn ouders zijn nou niet echt bepaald miljonairs ofzo.
maarja, zijn de pickups en de floyd goed?

Anders Destium
13 juni 2003, 23:04
Allebei redelijk. Veel mensen zijn best te spreken over de elementen, de floyd schijnt alleen niet een onverdeeld succes te zijn. Als je zelf even spaart kun je om mogelijke problemen te verhelpen wel in de cavity een Original Floyd Rose knallen zonder veel gezeur (erg prettig) :)

Je zult er flink plezier van hebben, je mag blij zijn dat je ouders je steunen in je hobby :)

Swan
13 juni 2003, 23:05
ja dan is t zeker n goeie keuze...je kan de Floyd en de PUs altijd later nog zelf upgraden

Barret Wallace
13 juni 2003, 23:09
zoek op marktplaats naar een jackson jt580 brug

Maiden Michiel
14 juni 2003, 01:51
Met alle respect, maar het verschil tussen prof en performer is echt minimaal.

Ik heb zelf een Performer met JT brug. ik vind hem echt superfijn spelen, alleen ben ik ontevreden met de brug.
Oja, ik heb er nu een Al DiMeola brugelement in zitten. Maar de actie is echt geniaal!

Swan
14 juni 2003, 11:51
k vind t verschil wel duidelijk te voelen en te horen....de Prof. serie is gewoon veel mooier gemaakt en afgewerkt

Ibanez RuleZ
15 juni 2003, 11:57
ik heb zelf een ps 4 gehad (dinky reverse).

1. de elementen zijn zo microfinisch als het maar kan (dus kut)
2. de JT 500 trem is een trem die van zacht metaal is gemaakt = kut. dat ding blijft redelijk gestemd, maar als je er mee "bezig gaat", dus dat ding gaat gebruiken, dan is ie vrij snel kapot. jaja, dat lees je goed, ik heb dat gat waar je die arm in draait aan barrels getrokken! echt kut.

volgens mij zijn de Ibanez RG270 beter... maar veel maakt het niet uit!

Harrald

Maiden Michiel
15 juni 2003, 12:00
Ja, kijk, ik heb dat nou dus ook met die tremoloarm, vette speling.