PDA

View Full Version : Alle gitaarwinkels in Nederland - update!



StefanRL
16 augustus 2012, 19:18
Hey allemaal,

Een hele tijd geleden heb ik eens wat tijd geïnvesteerd om het voor mezelf en mede-gitaristen wat gemakkelijker te maken om toffe gitaarwinkels te vinden:

http://www.gitaarwinkels.com

Inmiddels hebben we een flinke database, mede door input van de Gitaarnet en Gitaar.net communities. Het werd leuk ontvangen en nog steeds komen er aardig wat mensen. Daarom heb ik een aardige update gedaan, mede met dingen die in de vorige discussie naar voren kwamen:

- Google map met alle winkels in de database
- Specifieke informatie per winkel (adres, telefoonnummer)
- Commentaar systeem

Als jullie het een leuk initiatief vinden, zou ik het tof vinden als jullie je ervaringen met specifieke winkels zouden willen delen.. om zo de Kieskeurig/Zoover voor gitaarwinkels.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

washburn93
16 augustus 2012, 19:45
Hoi,

Ziet er goed uit! Alleen zie ik in Gelderland, Waveworld Culemborg er tussen staan. Helaas bestaat deze winkel niet meer. Dus deze klopt niet op de website.

Vriendelijke groet,

Guido Thomassen

StefanRL
16 augustus 2012, 20:12
Hoi,

Ziet er goed uit! Alleen zie ik in Gelderland, Waveworld Culemborg er tussen staan. Helaas bestaat deze winkel niet meer. Dus deze klopt niet op de website.

Vriendelijke groet,

Guido Thomassen

Bedankt, ik heb 'm verwijderd!

Pepe
16 augustus 2012, 20:35
Kijk, daar heeft men wat aan. Ik zou zelf een reset knop toevoegen na een selectie ipv de backbutton maar soit, hulde.

Gezien de talloze vragen naar amp en gitaar bouwers alhier zouden die op de kaart ook niet misstaan.

Goodie.

StefanRL
16 augustus 2012, 20:40
Kijk, daar heeft men wat aan. Ik zou zelf een reset knop toevoegen na een selectie ipv de backbutton maar soit, hulde.

Gezien de talloze vragen naar amp en gitaar bouwers alhier zouden die op de kaart ook niet misstaan.

Goodie.

Zeker, daar is het ook precies voor bedoeld.. grote winkels zijn best goed vertegenwoordigd op internet, maar juist de kleine bouwers die vanuit huis werken of gewoon niet zo goed zijn met internet moeten hier zeker in komen.

Ik ben het met je eens dat het heen-en-weer navigeren nog erg grof is, ben ik zelf ook nog niet helemaal tevreden mee. Kost allemaal tijd he ;)

donut
16 augustus 2012, 20:51
Zag dat Dijkman er 2 keer in staat :P En op het Spui in A'dam zit ook een winkeltje die ook gitaren verkoopt (ben ff de naam kwijt, iets met een "e"...)

Rizz
17 augustus 2012, 09:09
Zag dat Dijkman er 2 keer in staat :P En op het Spui in A'dam zit ook een winkeltje die ook gitaren verkoopt (ben ff de naam kwijt, iets met een "e"...)

Bedoel jij niet Hampe en van Berkel? Zit wel een e in... :D

Lennert
17 augustus 2012, 13:49
Mooi initiatief! Ga ik zeker gebruik van maken! Kwam erachter dat Let's Play in Eindhoven er nog niet bij staat, heb hem al ingediend op de site. Bart is een super toffe gast en heeft altijd wel bijzondere dingen staan. Vind dat hij best wat aandacht verdiend, hij heeft het toch al zo te stellen met die onmogelijke concurrentie van Feedback aan de overkant van de straat... (letterlijk).

kassie
19 augustus 2012, 11:57
Gillster Music in Veenoord is inmiddels van naam en eigenaar veranderd. Ik geloof Rooster of iets dergelijks, concept nog wel hetzelfde.... En Huizing Muziekhuis in Beilen is opgedoekt geloof ik. Die hadden een jaar terug een veiling.

barno
19 augustus 2012, 12:19
nice
ja, je zou echt de links in nieuwe pagina's moeten laten openen (ook die van de winkels zelf). het succes van je site hangt af van dat soort navigatie dingen.

Remork1970
19 augustus 2012, 12:53
Ik mis een keten van gitaarwinkels die door het hele land zitten: de Aldi!

Edit: oh, 't ging om toffe gitaarwinkels, nah jah, of de Aldi tof is daar kun je over discussieren...