PDA

View Full Version : Super Service



Scarface
16 augustus 2012, 17:44
Vandaag mijn 3 weken oude Fender Strat American Standard Olympic White terug gebracht naar GearPRO omdat de lak rond de body en hals (op het punt waar ze met elkaar verbonden worden) hele kleine hakkeljes en een scheurtje zaten,ik kwam er achter toen ik hem goed bekeek.

Volgens GearPRO kon het geen kwaad,we hebben toen verschilende Strats bekeken en het blijkt bij meerderen Strats het geval te zijn. Dus het kan geen kwaad komt door de dikke lak laag en het monteren van de hals. Maar toch,ik ben een mieren neuker en had er geen goed gevoel bij,omdat een USA Strat nieuw perfect moet zijn.

Dus hij nam hem terug zonder problemen(hij vond zelfs geen goed gevoel terug ermee) en we zijn weer uren bezig geweest een nieuwe te kiezen. En het werd de genen die ik eigenlijk als eerste wilde hebben,maar die zat toen boven het bedrag wat ik wilde uitgeven.
Na veel vijven en zessen samen de pijn gedeelt en ik heb hem mee genomen,een Fender Strat American Vintage 57 Surf Green :crazyhappy:

Super Service van Patrick bij GearPRO....wat een geduld heeft die kerel,en de koffie was lekker.

http://i1224.photobucket.com/albums/ee366/Marlen999/M12_0621.jpg

Groet,
Marco

rpl
16 augustus 2012, 18:41
Goeie keus en mooie kleur ook :ok: ik heb zelf de 2 tone van deze serie en ben er zeer mee in mijn sas :)

gerritje tralalalala
16 augustus 2012, 20:58
Gefeliciteerd met je nieuwe nieuwe aankoop. Das zeker goeie service als ik het zo hoor.
Deze kleur is zo onwijs lekker.

Speel ze:punk:

Sinner1980
16 augustus 2012, 22:23
Vet en een te gekke kleur ook, veel plezier ermee man!

Harry
17 augustus 2012, 13:41
netjes hoor! Kan me voorstellen dat je je nieuwe gitaar in nieuwstaat wilt hebben.

Valley
17 augustus 2012, 22:12
Heel veel plezier ermee. Het is je gegund. Het blijft voor mij een passie en zie een klant graag tevreden naar huis gaan. En hoe dan ook, de koffie zal altijd klaar staan........

RoelSmoel
17 augustus 2012, 23:26
Mooie winkel, super service, niets is ze teveel! Ik kom er graag..