PDA

View Full Version : HELP! Wie is hier bekend met de Dean Dime-o-flage en de Dean MLX?



Niick
14 augustus 2012, 18:40
Ik wil graag een Bolt on ML, Ik ga hem helemaal strippen tot je alleen de nek en body overhoudt
Ik wil daarom weten of het lichaam van de MLX hetzelfde is als dat van de Dime, als dat zo is kan ik nogal wat besparen!

Als bijvoorbeeld alleen de pickups beter zijn inde dime, dan is dat nuttel;oos want die vervang ik toch

Weet iemand hier iets van? thanks:zz:

JGD
15 augustus 2012, 17:16
volgens mij hebben de betere, duurdere Deans juist een set neck en geen bolt on....

mijn Dean From Hell heeft iig geen bolt on!

JGD
15 augustus 2012, 17:28
heb nog even gegoogled op dean mxl.

ik zou het niet doen.

je gaat dan waarschijnlijk heel veel moeite, tijd en geld stoppen in het optuigen en customizen van wat in de kern gewoon geen goede gitaar is.
Ook met dure pickups, misschien wel een Floyd, nutlocks, nieuwe electronica etc, blijft het een cheap ass gitaar, bolt on, goedkopere hals, etc.

lijtk mij erg zonde persoonlijk...
temeer omdat je met een beetje zoeken & geluk heus wel tweedehands Deans vind die wel goed zijn.
Ik had mijn DFH voor 500 van marktplaats, terwijl dat in oorsprong echt wel een +1000 euro kwaliteit gitaar is. Advies prijs echt wel twaalf, dertien honder.