PDA

View Full Version : Nieuw



FransD
13 augustus 2012, 14:06
Hi een ieder,

Ik ben Frans, 50 jaar, heb vroeger redelijk veel gespeeld alleen de laatste jaren niet meer zoveel, door het gebrek aan een fijne gitaar. Ik heb me aangemeld omdat ik voor het eerst zelf ben gaan bouwen. Eén en ander is gekomen omdat ik een aantal jaar geleden een goedkope namaakversie Strat. had gekocht. Toen ik deze eens van binnen ging bekijken schrok ik me een hoedje over de uitemate slechte interne afwerking. Ik bedacht toen dat ik dat zelf beter kon :). Zodoende heb nu een official licensed replacement body aangeschaft en ga die binnenkort maar eens een mooi kleurtje geven. Op dit moment ben ik allerlei websites aan het toevoegen over dit zelfbouwen, zodoende dat ik ook hier terecht kwam en mezelf maar eens heb aangemeld.

bass blom
13 augustus 2012, 14:12
nou goed dan, jij bent de laatste die het gitaarspelen op mag pakken, maar dan is het echt genoeg hoor :D

have fun :cheerup:

Duhsjaak
13 augustus 2012, 14:30
Hi
Nou, dat vind ik ook. Hier in de gemeente worden er allemaal verkeersremmende maatregelen genomen, dure worden voor drempels en ander ongemak, terwijl over een jaar of 5 circa 12% grijs op reis is. Dat is op zichzelf al een aardige verkeerremmer. ZOnder dat het de gemeenschap geld kost.

FransB is nog een beetje jong daarvoor, maar misschien is hij een vlotte leerling. Onderschat nooit een vlotte leerling.

Ter geruststelling: Frans, jij pakt het gitaarspelen misschien niet op, maar de gitaar wel. En daar ging het om. Toch?
Vriendelijke groet, Gus Edit: Vergeet mijn goede manieren: Welkom!!!