PDA

View Full Version : Mesa Boogie DC5: Mooie deal.



mezelf
12 augustus 2012, 18:56
Hallo mensen,

Morgen avond ga ik een nieuwe versterker ophalen. Namelijk een Mesa Boogie DC5.
Ik heb een poosje eerder al een topic geopend over een Mesa Boogie Nomad. Die kon ik voor 725 kopen, wat zeker geen slechte deal was. Al hoorde ik veel negativiteit over de nomad en twijfelde steeds meer of het wel de amp voor mij zou zijn. IK heb toch maar even gewacht tot er iets anders voorbij kwam. Mijn budget was ongeveer 800 euro. Ik heb al een keer vaker een DC5 voorbij zien komen die ik heel graag wou hebben, dat was voor de prijs van 650 excl. Flightcase. Ik heb die deal ook voorbij laten gaan en daar heb ik erg veel spijt van gehad. Nu kwam ik laatst weer een DC5 tegen voor 400 euro incl. Flightcase. Ik heb er 375 euro voor geboden en dat bod werd geaccepteerd. De versterker is zo goed als nieuw. Al met al: Een ongelofelijke deal voor een Mesa!En ik kan het geld wat ik bespaar op deze amp weer investeren in een nieuwe gitaar of wat pedaaltjes. Al is het een lastige amp om in te stellen en met veel knoppen, maar de veelzijdigheid spreekt me super aan. Mijn sound is er vast wel in te vinden, ookal is het even zoeken. En ookal bevalt hij niet, kan ik hem vervolgens wel met wat winst verkopen denk ik :).

Een Dc5 voor 375 euro, mooie deal dacht ik zo.
Toch zou ik jullie mening nog even willen weten :)

Leon.

Hoogie
12 augustus 2012, 20:06
fijne versterker, :) Je moet ff de tijd nemen om hem in te stellen. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Fireburst
12 augustus 2012, 20:48
Da's inderdaad geen geld voor zo'n versterker. Deze of de F-50 moeten er bij mij nog ooit komen, dus moest hij niet bevallen...

mezelf
12 augustus 2012, 21:05
De f-50 lijkt mij ook heel tof!
De clean is super mooi, maar de overdrive van de DC5 is wat pittiger en daar houd ik wel van. Maar als hij niet bevalt, stuur ik je wel een berichtje gheghe ;)

mezelf
14 augustus 2012, 00:22
Heb hem opgehaald, fantastische amp!! Hoe je hem ook insteld, hij blijft geweldig!
Heel blij mee :)

arcane
14 augustus 2012, 00:52
Dat is zeker een mooie deal. Veel plezier ermee!