PDA

View Full Version : [RUILTOPIC] GItaren



MichaelSS
9 augustus 2012, 15:53
Via de zoekfunctie kon ik niks vinden. Als dit topic niet mag volgens de "regeltjes" kan hij uiteraard verwijderd/gesloten worden.

Ik merk dat de gitaarmarkt op Marktplaats totaal is ingestort. Ik zit al een tijdje de markt te volgen, en er wordt niks geboden op de mooiste instrumenten, althans dat is mijn ervaring.

Ikzelf, en hopelijk velen met mij, doen een gitaar niet weg voor 500 euro, als deze 3 jaar terug nog 1000 waard was. Echter, de gitaar die ik kwijt wil staat stof te happen wat eeuwig zonde is. Een akoestische gitaar zal ik veel beter kunnen gebruiken.

Vandaar... het ruiltopic! Met of zonder bijbetaling en de overige condities moeten via email worden uitgevochten, anders wordt dit topic binnen de kortste keren een troep. Reageren op geplaatste ruildeals kan uiteraard wel, maar in eerste instantie puur om je gitaar aan te bieden voor ruil, met het gewenste tegen product.

-----
Mijn ruilaanbod.

Fantastische Ibanez Prestige S5470 incl. koffer. Puntgaaf.
http://www.ibanezrules.com/namm/images/2010/049.JPG

Ruilen tegen uitsluitend een akoestische gitaar (Taylor, Martin, Larrivee, Lowden, Gibson, Lakewood), 6 snaar en semi-ak. Bijbetaling eventueel mogelijk.

Venlonaer
9 augustus 2012, 16:05
Hier is toch Gitaarmarkt voor..........?

almarvk
9 augustus 2012, 16:08
Inderdaad!