PDA

View Full Version : Gezocht: John Frusciante liefhebber voor John Frusciante coverband



Psycho-Chicken
7 augustus 2012, 14:19
Hee hee!

Ik wil graag een keer een coverband starten met nog 1 of 2 gitaristen om nummers van John Frusciante te coveren en dan vooral zijn solo nummers van Niandra Lades & Usually just a t-shirt en Smile from the streets you hold (en uiteraard enkele nieuwere).
Ik ben ontzettend gek op zijn vroegere solo werk, ze zijn magisch en het lijkt me geweldig om samen met nog iemand deze te spelen en eventueel optredens te regelen en de awesomeheid van deze nummers te verspreiden.

Heb je interesse? Laat het weten!

arcane
7 augustus 2012, 14:51
Niet dat ik zelf interesse heb, maar het is handig om te vermelden waar je woont.

FruscianteFan
7 augustus 2012, 16:16
Niet alleen waar je woont, maar ook wat je zelf speelt (gitaar?) en of je zingt, en eventueel leeftijd en speelervaring, etc.

Maar nog belangrijker: hoezeer ik je initiatief ook kan waarderen - want ik ben het zeker met je eens dat Frusciante's (oudere, maar ook nieuwere werk imo) geweldig is - hoe zie je het ongeveer voor je? Op enkele dubs hier en daar na, is verreweg het meeste werk goed te doen op één gitaar en met één zanger.

En dat laatste is dan gelijk het belangrijkste: kun je goed zingen? Althans, kun je het goed overbrengen? Want van zingen is weinig sprake (tot aan Shadows Collide With People dan), maar het lijkt mij weinig nuttig om met 2 of zelfs 3 gitaren JF's werk te gaan spelen als niemand een beetje kan zingen. Al kun je dan misschien Ramparts leuk brengen (TROWFTD)...

Ik vermoed uiteindelijk dat ik geen interesse heb, tenzij je in de buurt woont en je beter kunt zingen dan ik ;)