PDA

View Full Version : effecten aansluiten.impedantie,hoe?



josh.vandenberg
13 juni 2003, 14:29
ik heb een vraag over aan te sluiten effectapperatuur.wie o wie weet hoe het komt dat sommige effect apperatuur wel en sommige niett goed te linken is.ik heb o a een 5150.mijn marshall jfx kan daar redelijk op aangesloten worden.mijn bosspedalen niet zo.bij het aanen uitsckakelen hoor je volumeverschil en het ge effecte geluid is wat dsonkerder.mijn rockmaneffecten kunnen er weer wel op ,maar die sound is weer minder .het moet een soort impedantieprobleem zijn ,maar hoe is het hetmooist op te lossen.wie weet hoe of heeft dit soort ervaringen ook.

FNaRK
13 juni 2003, 15:21
Weleens van HOOFDLETTERS gehoord ? Normale mensen beginnen iedere nieuwe zin daarmee, neem van mij aan dat het een stuk prettiger leest......................... :-D

@iro
13 juni 2003, 17:22
weleens van HOOFDLETTERS gehoord ? Normale mensen beginnen iedere nieuwe zin daarmee, neem van mij aan dat het een stuk prettiger leest :-D

Zei de man die zelf een hoofdletter en een punt vergat. :wink:

FNaRK
13 juni 2003, 17:33
Weleens van HOOFDLETTERS gehoord ? Normale mensen beginnen iedere nieuwe zin daarmee, neem van mij aan dat het een stuk prettiger leest... :-D

Zei de man die zelf een hoofdletter en een punt vergat. :wink:

Oh ?? Waar dan :razz:

Het maakt me niet zoveel uit maar het leest gewoon iets prettiger en ik merkte dat Josh het consequent in iedere post doet....

@iro
13 juni 2003, 17:39
Weleens van HOOFDLETTERS gehoord ? Normale mensen beginnen iedere nieuwe zin daarmee, neem van mij aan dat het een stuk prettiger leest... :-D

Zei de man die zelf een hoofdletter en een punt vergat. :wink:

Oh ?? Waar dan :razz:

Het maakt me niet zoveel uit maar het leest gewoon iets prettiger en ik merkte dat Josh het consequent in iedere post doet....

Haha, fucking edit functie 8-) .

kokeleko
13 juni 2003, 19:11
Heeft een 5150 geen serieele fx-loop, dan moet je een hoogwaardige fx-doos overwegen die je originele geluid 100% intakt laat.
Anders blijft je eindgeluid afhankelijk van de kwaliteit van je fx, en daarmee de zwakste schakel.
Ook kun je trapdozen beter voor je amp zetten, deze hebben een ander db-nivo dan rack-fx.