PDA

View Full Version : En toen begon het te tintelen!



RedLady
5 augustus 2012, 19:13
Hoi iedereen!

Ik zal me ook even voorstellen!! Ik ben Joyce, 25 en woon in Emmen! Ik heb altijd al gitaar willen leren spelen (en ook piano maar dat komt later nog :) ). Ik ontmoette recent iemand die voor mij liedjes zong begeleid door zijn eigen gitaar en toen begon het te tintelen van binnen! :)
Warm geworden voor mijn dromen van vroeger, met mijn nieuwe mentaliteit van nu: Waarom niet?
Ik ga gitaar leren spelen! Dus vandaar dat ik me heb aangemeld hier op het forum, om erover te lezen en tips van jullie mee te krijgen :)
Ik heb er zin in!
Groetjes Joyce!

bass blom
5 augustus 2012, 20:13
ha! leuk, have fun! :D

d1rk
5 augustus 2012, 20:58
Leuke introductie !

Tip: zoek eens in Emmen een goede gitaardocent. Niet alles kun je van het het forum of boeken halen.

groetjes

Dirk

Bartjuh
5 augustus 2012, 22:26
Leuk te lezen dat ik niet de enigste ben die op "latere" leeftijd nog een poging wil wagen gitaar te leren spelen, veel succes :D

rijsberman
6 augustus 2012, 00:39
Als ik liedjes zing voor een vrouw, begeleid met mijn eigen gitaar, hoop ik ook altijd dat het bij haar gaat tintelen van binnen. Als ze dan gitaar wil spelen is dat toch een beetje een tegenvaller, eerlijk gezegd. Maar wel toepasselijker voor dit forum. ;)

Welkom! :)

Duhsjaak
6 augustus 2012, 03:48
Hi
Welkom!
Ik heb me voorgenomen in dit leven alleen te kicken met het maken van muziek. En de hogere ambities, zoals leren gitaar spelen etc., uit te stellen tot een volgend leven.

Voor de niet zo snellen onder ons is één leven te kort voor zulke complexe zaken.

Als je 45 kilometer niet zo'n probleem vindt, is in Assen Aaronstonebeat een aanrader op het gebied van gitaar coach. Stuur hem anders een PM (persoonlijk bericht) als je je licht wilt opsteken.

Veel plezier in ieder geval.
Vriendelijke groet, Gus