PDA

View Full Version : Ik stel me voor



BassChild
5 augustus 2012, 15:26
Hallo iedereen

Ik ben Djurre en ik speel basgitaar. Ik speel nu ongeveer zo'n acht maanden en sinds de derde maand heb ik les. Mijn gitaar is een G&L L-2000 met een Ashdown Electric Blue box, mijn effectenpedaal is een Zoom B2.1u.
Mijn favoriete muziekgenre is metal met Iron Maiden als mijn grote helden. Maar eigenlijk spreekt alle muziek uit die richting me aan. Verder vind ik alle muziek waar een lekkere bas in zit natuurlijk leuk!

Ik zit op het moment in een metalbandje, maar onze gitarist is pas gestopt dus gaat het allemaal wat langzamer op het moment. Ik plaats daarover nog een berichtje in het daarvoor bestemde forum.

Ik kijk er naar uit mee te doen op dit forum!

Hartelijke groet!

Duhsjaak
5 augustus 2012, 16:12
Hi
Als ik nou beloof, dat ik zometeen gelijk kijk waar Zeddam ligt, dan hebben we dat alvast gehad.
Je speelt op heel aardige spullen!
Ik ben altijd gek op John Entwistle geweest (The Who) en op de bassist die op Chique Le Freak speelt. Alhoewel ik dat k muziek van de bovenste orde vind.

Hier spoken onder meer Mr. Fingers en Basvarken rond, die je laten voelen dat de bas voor tussen de beneb is. Ah........ wat is het leven mooi met die basjes.

Ik zeg: Hartelijk welkom. En veel plezier!
Fijn basje erbij? Nooit weg!
Vriendelijke groet, Gus

BassChild
6 augustus 2012, 09:31
Haha ja, ik ga er ook niet van uit dat men Zeddam kent, het is een piepklein dorpje in de achterhoek. Misschien zegt Doetinchem je wat? Of anders Kleef, in Duitsland, dat ligt bij mij vlak over de grens.

Ah ja, Chic is fijn. Ik speel dat loopje van Good Times altijd graag en ik ben nu bezig te leren slappen en poppen om meer met funk te kunnen doen. Alleen gaat dat slappen best moeizaam, te vaak sla ik nog op of onder de snaar die ik moet hebben. Ach ja, kwestie van oefenen :P

Bedankt!

Duhsjaak
6 augustus 2012, 13:22
Hi
Ja, Doetinchem rules.
En ik wist dat ik ooit in die contreien het Zeddam - city - bord heb gezien. Maar waar exact was me niet meer zo duidelijk.

Google maps! Ideaal!
Anyway, welkom en veel plezier dus.

Vriendelijke groet, Gus