PDA

View Full Version : Terug van weggeweest



THOrange
3 augustus 2012, 22:04
Hallo allemaal!

Ik heb een tijdje geleden ook op dit forum gezeten, maar ik kende mijn gegevens niet meer. Raar genoeg zit ook mijn huidige e-mailadres niet in de database, ook al is dit een e-mailadres dat ik al minstens 7 jaar gebruik. Nu, geen enkel probleem, ik heb gewoon een nieuw account gemaakt :)

Een beetje over mezelf: mijn naam is Nico, ik ben 22 jaar oud (toch nog tot eind augustus :D) en speel intussen een kleine 3 jaar gitaar. Ik heb dit altijd op mezelf gedaan, maar merkte dat ik daarmee niet snel genoeg, en vooral niet genoeg kon bijleren. Sinds gisteren ben ik dus met lessen begonnen.

Ik speel op een witte Epiphone Les Paul Custom Pro 2012, die via een Boss Metal Zone-pedaal aan een Marshall Class 5-versterker hangt.

Ik hoop hier alvast een antwoord te krijgen op alle vragen die ik zal hebben, maar ik weet nog van het vorige profiel dat dat hier absoluut geen probleem is ;-)

Groeten,
Nico

Duhsjaak
4 augustus 2012, 07:36
Hi
De wegen van het elektronisch fietspad zijn een mysterie.
Dat komt goed uit, de meesten van ons hebben een tomeloos geloof in de dingen die wij niet kunnen zien.

Ik denk dat wij daarmee als snarengemeenschap niet eens zoveel afwijken van (bivoorbeeld) sporters. Als ik alle rituelen zie die die sporters uitvoeren voordat ze aan een baantje zwemmen beginnen....

Welkom hier (opnieuw) en veel plezier.
Vriendelijke groet, Gus