PDA

View Full Version : Nieuw nummer :)



Cavit Evren
3 augustus 2012, 21:06
Dit is ons nieuwe nummer!
Hoop dat jullie het leuk vinden :)

http://www.youtube.com/watch?v=O8zqqvwS0dU

repelsteeltje
3 augustus 2012, 21:26
Dit is ons nieuwe nummer!
Hoop dat jullie het leuk vinden :)

http://www.youtube.com/watch?v=O8zqqvwS0dU

ik vond het erg goed, mooi gespeeld, mooi samen spel..

Cavit Evren
3 augustus 2012, 22:22
@repelsteeltje

Dankjewel :)

Jedeel
4 augustus 2012, 01:22
Heerlijk mannen!!!
Ga zo door!

Cavit Evren
4 augustus 2012, 10:43
@Jedeel

Hartstikke bedankt :)

Ernest01
4 augustus 2012, 13:15
Mooi nummer en goed gespeeld.
Zit een stukje "Mad World" in, zo te horen dan.
Met 'tikje' in het nummer vind ik wat te hard. Maar dat is mijn 'tik'.... ben er niet zo weg van, nl. :hide:

Bij een volgende video opname eens schuin tegenover elkaar gaan zitten.
Dat geeft nog meer het 'samen spel' weer. Nu lijkt het alsof jullie ieder voor zich zitten te spelen.
Mooi spel met een mooie achtergrond lokatie, ga zo door.

MichaelSS
4 augustus 2012, 14:05
Woei niceeee hoor.

Jammer van dat Madworld gebeuren ; -). Ik hoorde het ook direct. Verder N!c3

Vraag ik me dan weer af hoe je dit zo strak opgenomen krijgt in een bos. Volgens mij is het karaokiii.

Cavit Evren
11 augustus 2012, 10:52
@Ernest01 Bedankt voor de tips maar wat bedoel je met 'tikje'?
En dat 'Mad World' heb ik nu geluisterd en ja een miniscuul stukje zit er in ja :S

Cavit Evren
11 augustus 2012, 10:53
@MichaelSS Dankjewel!
We hebben de beelden opgenomen in Italië en in Eddie's zijn studio opgenomen en dat achter elkaar geplakt :)
Staat ook in de discriptie bij het filmpje.

paulusdeBKB
11 augustus 2012, 11:55
Onder de indruk! Erg mooi en gevarieerd...

Ernest01
11 augustus 2012, 12:45
@Ernest01 Bedankt voor de tips maar wat bedoel je met 'tikje'?

Het op de snaren 'slaan', om een beat toe te voegen aan de melodie.

tomheerkens8
11 augustus 2012, 14:12
Het klinkt erg goed niks op aan te merken ga zo door
groetjes tom

Cavit Evren
12 augustus 2012, 11:45
@tomheerkens8 Heel erg bedankt :)

Cavit Evren
12 augustus 2012, 11:46
Ik heb een vraag voor iedereen die dit ziet wat moet je reageren als iemand dit zegt:''Ok, this is detached from the video. Its a average home recording pasted over a poor video.
You tried but honestly it sucks.''
Het is reageerd op dit filmpje van deze discussie :(
Willen jullie het asjeblieft tegen mij zeggen.
Gr Cavit

Ernest01
12 augustus 2012, 17:04
Deze reactie slaat meer op de video, gecombineerd met de audio. Hij/zij zegt niets over het muzikale deel.
Zou hier niet op reageren, want degene die hier heeft gereageerd heeft blijkbaar geen
verstand van muziek. Is waarschijnlijk meer visueel ingesteld.....;)

Het nummer is gewoon goed, ik kijk uit naar de volgende.

piker
12 augustus 2012, 17:54
Van die commentaar zou ik me ook niet te veel aantrekken. Dit hebben jullie knap gedaan! Heerlijk nummer, mooi clipje. Hoed af...

Cavit Evren
15 augustus 2012, 14:01
@Ernest01 Maar de audio is opgenomen met twee Rode NT5's? Dus dat snap ik niet van die gozer :S
Maar bedankt :) Er komt snel weer een nieuw nummer :)

Cavit Evren
15 augustus 2012, 14:01
@Piker Bedankt :)

harrie-beton
16 augustus 2012, 12:46
Wat de youtube gast bedoelt denk ik is dat de opname verschillende shots laten zien en dat hij de indruk heeft dat er een losse audio opname geplaybacked is in een bos. Dat is hier ook al genoemd.
Een gewone opname met beeld en geluid tegelijk kan een dergelijk knip niet verklaren. Jij bent 14 en rode microfoons zijn 1000 uur krantenwijken, je hebt vast hulp gehad met de opnames, misschien kan de utleggen hoe deze opnae technisch gemaakt is.
Voor een buitenopname klinkt het heel goed.

Cavit Evren
17 augustus 2012, 13:47
@harrie-beton

Maar dat is ook zo we hebben losse shots gemaakt en daar over heen met 2 Rode NT5's geluid over heen geplakt! Dat staat ook in de discriptie!
Ik ben trouwens 13 en Eddie is 15. Die 2 Rode NT5's zijn van zijn vader want die had vroeger een studio en heeft nog steeds allemaal verschillende microfoons. De opname maken met de camera heeft mijn vader gedaan en het geluid hebben Eddie ik gedaan via Garageband en met Imovie hebben wij het filmpje mooi gemaakt. Dit allemaal staat in de discriptie!

harrie-beton
17 augustus 2012, 20:06
Die gast zal zoals velen de beschrijving niet volledig gelezen hebben. Hij ziet twee gitaristen in een bos en verwacht dat de opname live is.
Trek je er niets van aan, er zijn op internet nog veel ergere comments dan deze.

Duhsjaak
18 augustus 2012, 10:45
Hi
Je krijgt commentaar, omdat ze zich niet kunnen voorstellen dat jullie dit kwaliteitsniveau halen.
En jij trekt je dat aan?

Het is ook niet de regel dat gasten van jullie leeftijd de beschikking hebben over de mikrofoons die jij door een mazzeltje wel ter beschikking had.

Maar de mooiste microfoons begin je niks mee als het liedje niet deugt.

Dus mijn idee: Niet zo twijfelkonten. Jullie hebben een heel leuk liedje op een superleuke manier opgenomen. Wat kan een mens nog meer wensen? Geniet er maar van.
Vriendelijke groet, Gus