PDA

View Full Version : Skipmondays - Purple Rain



Stratman70
2 augustus 2012, 22:34
Videootje van optreden van mijn bandje. Het mooiste is natuurlijk wanneer de zangeres explodeert op 2.49 :-D, maar met mijn solo ben ik ook best content. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=Wn2uL00nBGI&feature=plcp

Duhsjaak
3 augustus 2012, 04:48
Videootje van optreden van mijn bandje. Het mooiste is natuurlijk wanneer de zangeres explodeert op 2.49 :-D, maar met mijn solo ben ik ook best content. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=Wn2uL00nBGI&feature=plcp

Hi
Whaaaaaaaa....... t heeft effe geduurd voordat ik snapte waar de exploderende zangeres precies over ging.

Vooral omdat het geheel een beetje te lijden had onder een geluid met meer dropouts dan dat ik de laatste 10 jaar heb gehoord.
Ik vermoed dat het nog met een originele video recorder met een te vaak gerecycled bandje is opgenomen.

Dat verklaart ook de akelige verzadiging van kleuren/gebrekkige definitie van het beeld.

Maar het gaat natuurlijk om de muziek. En ik heb zomaar het idee dat jullie daar best trots op kunnen zijn.
Volgende keer eens rechtstreeks met een kabeltje de 'in' in van je recorder en het geluid knapt, voor zover mogelijk, al een aardig eind op.
Leuke band. Een een flinke dosis zelfdiscipline: gewoon doorspelen na zo'n gevoelig verlies. En gecondoleerd met jullie zangeres.

Vriendelijke groet, Gus

Stratman70
4 augustus 2012, 01:05
Hahaha, thanks Gus! Inderdaad, er bestaan betere geluidsopnames dan deze. Helaas niet van deze uitvoering.

Duhsjaak
4 augustus 2012, 21:31
Hi
Maakt geen reet uit, durf ik niet te zeggen met de gay pride net om de hoek.
Voor je het weet ehmm.....

Maar ik heb liever reutel en brom met lekkere muziek op de achtergrond dan aalgladde trash waar dus geen reet aan is. Vooruit het hoge woord is eruit.

Vriendelijke groet, Gus

Stratman70
6 augustus 2012, 10:23
hahaa Gus, retegoed!

Anybody else? Was eigenlijk wel benieuwd naar reacties op de solo. Zelf vind ik 'm wat 'overdone'... iets te flashy/teveelnoteninéénseconde voor dit nummer, maar aangezien het een impro is en ik 'm anders nooit zo speel, ben ik er eigenlijk ook wel weer eh... retetrots op!