PDA

View Full Version : SuperReverb met gejatte speakers



Chris Winsemius
31 juli 2012, 17:45
http://muziek.marktplaats.nl/versterkers-bas-en-gitaar/582016718-fender-super-reverb-1969-srv-modified.html?return=eJw1jFsKgzAQRfcimM88tNJ2QhC7k 6CWBKMZnARKS%2FfeSNu%2Fc%2BbeOxYUvDxITaA6CRXNdh%2B ddikhCLFEnDe%2B2n1JGKxNxLcgvhWODvtHMIpNZFKs20HV7S3 7Ay7y2pzOXfGQij89FqT7RL8WHldZYC3BsOV13v1YNNIxbxhiN pJlb%2F6fKv3%2BANZlM5I%3D&df=1&fta=eNo1jV0OwiAQhO%2ByD30G%2FKmdTa%2FgFRosqCTUEgFt NN5daPTtm8zstxot3hEHUL774aF9JI5oS158LxsT%2BzRDcnaQ B9Gpbbtjn%2FBygePZxNKEBMFTwC1P9u5GnqODakLIvWiy6%2F 9X1boFBX2xxEVW4gbkzPpO7UFKnaQS3XlZYbSnCsLY0daFLOM0 B23i4O3tkq5VIkrRgSa9DNVbVGYVK5B%2BEh9%2F%2BCDWEHh% 2FPl%2BjHEfy&fta_ind=3&fs=1

en sowieso uitkijken met deze handelaar, opereert/opereerde onder diverse nicknames

arjanb01
31 juli 2012, 18:04
Hoe weet jij dat het gejatte speakers zijn ? Serienummers gechecked ? Inderdaad rare nickname, zou ik al mijn vraagtekens bij hebben. Ook een qua Nederlandse taal hele kromme advertentie, vol met taal en stijlfouten. Uitkijken dus. En bieden vanaf 900 euro voor zo'n amp is ook te mooi om waar te zijn, ondanks de mods.

Chris Winsemius
31 juli 2012, 20:19
'k ken de amp en de eigenaar, anders zou ik zoiets niet melden...

Han S
31 juli 2012, 20:44
Heb je het ook bij Marktplaats gemeld?

Chris Winsemius
1 augustus 2012, 17:29
Heb je het ook bij Marktplaats gemeld?

Natuurlijk Hans!
Heb wat mensen ingelicht, het ook op facebook gezet en natuurlijk hier in het speciale gestolen-gedeelte.

Brewskie
1 augustus 2012, 17:51
Inderdaad rare nickname, zou ik al mijn vraagtekens bij hebben.

Als je bluesrock-liefhebber bent, is de nickname Peace Machine niet zo raar. Is namelijk de titel van het album van Philip Sayce.
http://schallplattenmann.de/spm_pix/local/img113747.jpg

Chris Winsemius
1 augustus 2012, 18:02
Als je bluesrock-liefhebber bent, is de nickname Peace Machine niet zo raar. Is namelijk de titel van het album van Philip Sayce.
http://schallplattenmann.de/spm_pix/local/img113747.jpg


klopt maar in dit geval gaat het om iemand die bijna maandelijks her en der zijn nickname/websiteadres aanpast......
heeft hier ook nog op het forum gezetEn, ff wat nicknames vanaf 2009 tot heden:
olaf the holy
olaf arrison
sixties filter
peace machine

allemaal dezelfde hr. van Dijk.......
valt ook bedrijven lastig (her en der zeuren/dreigen omtrent gratis versterkers omdat deze knul bijna goed zou zijn :) ), stalken van bekende muzikanten, etc.

op dit forum is ie geband (na diverse bedreigingen richting verschillende mensen)

EDIT: typefout

Brewskie
1 augustus 2012, 18:03
Die olaf the holy komt me wel bekend voor ja.

arjanb01
1 augustus 2012, 19:49
Als je bluesrock-liefhebber bent, is de nickname Peace Machine niet zo raar. Is namelijk de titel van het album van Philip Sayce.
http://schallplattenmann.de/spm_pix/local/img113747.jpg

Dat album ken ik ja, maar ik doe liever zaken met mensen die hun eigen naam gebruiken. In mijn dagelijkse baan als sales man heb ik toch ook niet met nicknames te maken ??? Wat is dit toch tegenwoordig voor popi/twitter gedrag wanneer er dure high-end spullen aangeboden worden op diverse sites. Vind ik sowieso niet van respect getuigen voor datgene dat je aanbiedt en ik vind het commercieel ook niet echt handig en zeker niet professioneel.

Chris Winsemius
2 augustus 2012, 17:24
ff update.....

Meneer van Dijk schijnt het 1 en ander gepost te hebben heb ik net van diverse mensen vernomen, marktplaats heeft nog steeds niet gereageerd, mochten jullie wat dingen tegenkomen (hoe raar/.etc. dan ook) save het en mail het door ajb.
Het gaat om gestolen spul.

mvg/bvd!

Chris (info@cmwamps.com)

Little Jay
2 augustus 2012, 20:53
ff update.....

Meneer van Dijk schijnt het 1 en ander gepost te hebben heb ik net van diverse mensen vernomen, marktplaats heeft nog steeds niet gereageerd, mochten jullie wat dingen tegenkomen (hoe raar/.etc. dan ook) save het en mail het door ajb.
Het gaat om gestolen spul.

mvg/bvd!

Chris (info@cmwamps.com)

Een beetje meer info vind ik wel op z'n plaats: welke spullen, waar gestolen, is daarvan aangifte gedaan, hoe weet je dit allemaal....

Ik bedoel, het is toch best een zware beschuldiging en wat meer 'bewijs' zou ik wel graag willen zien dan.

Maar wel goed dat je waarschuwt natuurlijk!

Chris Winsemius
2 augustus 2012, 20:56
mail maar, ik ben geen jurist

speedmusic
2 augustus 2012, 22:09
De advertentie is verdwenen, de andere twee marshall 1965 / Fender super 60 staan er nog wel op.

Braddie
3 augustus 2012, 03:49
ff update.....

Meneer van Dijk schijnt het 1 en ander gepost te hebben heb ik net van diverse mensen vernomen, marktplaats heeft nog steeds niet gereageerd, mochten jullie wat dingen tegenkomen (hoe raar/.etc. dan ook) save het en mail het door ajb.
Het gaat om gestolen spul.

mvg/bvd!

Chris (info@cmwamps.com)

Iemand toevallig de voornaam van deze man?... ik heet zelf ook (Ja...) Van Dijk, dus misschien ken ik dit persoon wel en kan ik hem daar zelf op aanspreken.

Chris Winsemius
3 augustus 2012, 21:18
Iemand toevallig de voornaam van deze man?... ik heet zelf ook (Ja...) Van Dijk, dus misschien ken ik dit persoon wel en kan ik hem daar zelf op aanspreken.

Braddie: tof aangeboden (!) maar ik raad je dat af ivm. de gekheid van die persoon, voornaam is Olaf.

Chris Winsemius
3 augustus 2012, 21:19
De advertentie is verdwenen, de andere twee marshall 1965 / Fender super 60 staan er nog wel op.

dank voor de melding, die sr-advo kon ik gistermiddag iig. ook niet meer vinden op mp

allochthomas
6 augustus 2012, 12:40
'k ken de amp en de eigenaar, anders zou ik zoiets niet melden...
Ik vind zo iets zeer gevaarlijk om te zeggen, zeker gezien jullie geschiedenis. Ik heb geen zin om me te bemoeien met die vete maar om nou iemand als crimineel te bestempelen op grond van dat je hem kent gaat mij iets te ver.

muziekschuur
6 augustus 2012, 12:50
Dus ....... dan bemoei je er niet mee???

allochthomas
6 augustus 2012, 12:54
Doe ik ook niet, ik reageer alleen op het feit dat iemand hier op het forum als mogelijk crimineel wordt bestempeld met als enige "bewijs" dat Chris hem kent.

Buzzel
6 augustus 2012, 13:22
Op facebook zag ik net wat langs komen van deze pippo. Was een printscreentje van heel heel heel onbeschofte mail die van jou (chris) zou moeten zijn geweest, ik trok het en twijfel en kreeg meteen een dreigement van hier tot tokio naar mijn hoofd geslingerd.

Die mail was cmwamps@gmail.com maar ik geloof niet dat dat jou mail is?

op facebook heet hij trouwens olaf arrison.

Little Jay
6 augustus 2012, 13:53
mail maar, ik ben geen jurist

Ja, ik weet natuurlijk van niks verder, vandaar...

Ik zal in ieder geval extra oppassen! (heb gelukkig voorlopig toch ff geen geld om op MP rond te hangen :D )

Han S
6 augustus 2012, 14:11
Het is mooi dat er in dit topic gewaarschuwd wordt voor gestolen goederen, maar het lijkt er op dat het een andere draai heeft gevonden en dat is een puur persoonlijke kwestie.

Email openbaar maken vind ik persoonlijk al helemaal niet kunnen en als mensen onmin hebben vechten ze dat maar lekker uit, maar niet op een forum.

Pepe
6 augustus 2012, 14:51
net nu er wat......

flauw.

Chris Winsemius
6 augustus 2012, 15:21
Op facebook zag ik net wat langs komen van deze pippo. Was een printscreentje van heel heel heel onbeschofte mail die van jou (chris) zou moeten zijn geweest, ik trok het en twijfel en kreeg meteen een dreigement van hier tot tokio naar mijn hoofd geslingerd.

Die mail was cmwamps@gmail.com maar ik geloof niet dat dat jou mail is?

op facebook heet hij trouwens olaf arrison.

ben geblokkeerd, die gozer verzint van alles bij elkaar
ik heb nu waarschijnlijk genoeg bewijs om een aantal dingen aan te laten pakken
ergste idioot/psychopaat die ik tot nu toe heb meegemaakt

kijk ajb uit, als ie kwaad wordt doet ie rare dingen, heeft al minimaal 2 keer iets "vanuit mijn emailadres" verzonden....

(ps printscreens kunnen helpen)

Chris Winsemius
6 augustus 2012, 15:22
Het is mooi dat er in dit topic gewaarschuwd wordt voor gestolen goederen, maar het lijkt er op dat het een andere draai heeft gevonden en dat is een puur persoonlijke kwestie.

Email openbaar maken vind ik persoonlijk al helemaal niet kunnen en als mensen onmin hebben vechten ze dat maar lekker uit, maar niet op een forum.

het gaat geewoon om 4 gejatte speakers, en die zijn je dan opeens op marktplaats voorbijkomen......................

Buzzel
6 augustus 2012, 15:25
ik ben nu ook door hem geblokkeerd op facebook nadat ik het in twijfel trok, dus ik heb er geen screens meer van. Maar het was in de richting van dat jij zei van:

"advocaten justitie en andere instelling zijn geďnformeerd bla bla bla het zal niet lang meer duren voordat...

en als aanhef sukkel... dus... erg onbeschoft."

Hij probeert jou nu dus duidelijk zwart te maken als persoon en bedrijf.

Han S
6 augustus 2012, 15:49
Chris, ik heb in mijn profielboodschappen (http://www.gitaarnet.nl/forum/member.php?6796-Han-S) nog een post van hem staan waarin hij beweert dat wij mods in de PM kunnen komen van de forumleden. Daar heb ik op gereageerd, maar hij kon dat toen niet hard maken en dat kan ook niemand, want moderatoren kunnen geen PM van leden lezen, afgezien of een moderator dat zou willen want in dat geval heeft hij professionele hulp nodig.

Deze man is vreemd, maar ik zou als ik jou was niet bang van hem zijn, bedreigingen lekker naast me neer leggen en er niet op reageren. Als je onkruid gaat voeden groeit het ver boven je uit, niet doen, schiet je geen milimeter mee op.

Buzzel
6 augustus 2012, 15:51
Als hij al zijn bedreigingen aan iedereen waar moet maken is half Nederland kreupel denk ik. Veel roepen maar weinig doen.

bass blom
6 augustus 2012, 15:52
sjees han, wat een lekker kontje heb je in je profiel :seriousf:

Han S
6 augustus 2012, 15:55
Het is een nepkont Bass, maar we zijn off topic vrees ik.

bass blom
6 augustus 2012, 16:02
weet ik, ik ben dol op nep.
en op offtopic :D

maar.. :sssh:

Chris Winsemius
6 augustus 2012, 16:21
Chris, ik heb in mijn profielboodschappen (http://www.gitaarnet.nl/forum/member.php?6796-Han-S) nog een post van hem staan waarin hij beweert dat wij mods in de PM kunnen komen van de forumleden. Daar heb ik op gereageerd, maar hij kon dat toen niet hard maken en dat kan ook niemand, want moderatoren kunnen geen PM van leden lezen, afgezien of een moderator dat zou willen want in dat geval heeft hij professionele hulp nodig.

Deze man is vreemd, maar ik zou als ik jou was niet bang van hem zijn, bedreigingen lekker naast me neer leggen en er niet op reageren. Als je onkruid gaat voeden groeit het ver boven je uit, niet doen, schiet je geen milimeter mee op.

Ook weleens gehoord van die persoon erg raar.
Je opmerking omtrent onkruid is, denk ik, waar/het beste maar soms lastig.
Ik ben iig. in 2010 ontzettend lastig gevallen door genoemde persoon en het heeft mij veel hoofdpijn opgelevert en ik mis wat gear...

Han S
6 augustus 2012, 16:33
Het is triest Chris, maar het is een persoonlijk probleem tussen jou en de heilige Olaf. Als je daarover met forumleden van gedachten wilt wisselen kan dat. Open een topic en vraag om raad. Maar hier moet het gaan over gestolen spullen.

Olaf zal hier niets meer kunnen doen, we zitten er bovenop en hij zal per direct geband worden.

hoofd
6 augustus 2012, 20:51
mail maar, ik ben geen jurist

Grappig, kan me herinneren dat hij dat wel was... (of dat in ieder geval zei :D )

Buzzel
6 augustus 2012, 20:56
En ik doe mee aan olympisch soldeerbout werpen...

HaroldA
6 augustus 2012, 20:58
En ik doe mee aan olympisch soldeerbout werpen...

:crazyhappy:

Dreverhaven
15 augustus 2012, 23:54
Grappig, kan me herinneren dat hij dat wel was... (of dat in ieder geval zei :D )

Ja, dat zei ik eerder in dit topic ook al, maar toen werd die post verwijderd. Ook grappig...

kassie
20 augustus 2012, 20:05
ben geblokkeerd,

kijk ajb uit, als ie kwaad wordt doet ie rare dingen, heeft al minimaal 2 keer iets "vanuit mijn emailadres" verzonden....

(ps printscreens kunnen helpen)

Oké, dus ik lees hieruit dat dit E-mail adres van jouw bedrijf niet meer 'van jou' is? Het staat nog namelijk altijd als 'Online (groen)' in mijn Gmail Chatbox, dus iemand is er actief op.

Buzzel
20 augustus 2012, 20:09
Chris heeft geen @gmail.com mail adres zoals heilige olaf liet zien.

Chris gebruikt @cmwamps.nl of zo?

kassie
20 augustus 2012, 20:22
Chris heeft geen @gmail.com mail adres zoals heilige olaf liet zien.

Chris gebruikt @cmwamps.nl of zo?

Heb met Chris in het verleden wel bestellingen doorgenomen op cmwamps@gmail.com hoor.... het staat ook nog steeds op zijn facebook... Is dus wel even een belangrijk punt lijkt mij voordat nog meer mensen gefraudeerd gaan worden door reeds eerder genoemde verdachte.

Buzzel
20 augustus 2012, 20:29
correct, dat heb ik nog niet gezien...

Chris Winsemius
20 augustus 2012, 20:39
ik ga d'r wel naar kijken, voor info pb of mail maar :)

Mr.Fingers
20 augustus 2012, 20:47
Naar de gmail? :seriousf:

bass blom
27 augustus 2012, 12:01
dit wordt toch wel een heel naar gebeuren zo.. :dontgeti:

Ike57
27 augustus 2012, 12:38
dit gaat over wat?

En wie mag jij dan wel weer zijn om hier zo met een eerste bericht binnen te komen vallen?

bass blom
27 augustus 2012, 12:39
dat is natuurlijk niet moeilijk te raden..

Ike57
27 augustus 2012, 12:43
dat is natuurlijk niet moeilijk te raden..

??? Iemand die zichzelf "weazel" noemt ???

http://www.cartoonstock.com/lowres/mly0885l.jpg

Chris Winsemius
27 augustus 2012, 12:54
gooi er maar een slotje op
dit lijdt tot niets

bass blom
27 augustus 2012, 13:07
beter, gooi heel het topic weg.

muffstuff
27 augustus 2012, 17:00
resoluter, delete het internet.

HaroldA
27 augustus 2012, 17:02
Censureer gewoon alles! :ok:

Chris Winsemius
20 september 2012, 23:10
ff 'n update:

dankzij dit topic is iig. 'n custom made CMW bOOOst pedaaltje van mij teruggevonden!!!
Triest nieuws: was 'n andere, (ex)gitaarnetter bij betrokken (chassis/kasten/versterker-bouwer hier uit de omgeving).

Door dit en wat andere zaken zo'n hekel aan jatwerk gekregen dat ik het gewoon maar hier meld, persoon genoemd in 1e post veroorzaakt her en der veel gedoe. KIJK UIT!!!

Erikt
30 september 2012, 01:53
Is t een gast met lang metalhaar?

Pepe
30 september 2012, 02:20
The plot thickens....

Ik heb geen lang metalhaar gelukkig...

HaroldA
30 september 2012, 02:54
Is t een gast met lang metalhaar?

Definieer "metalhaar"?

muziekschuur
30 september 2012, 06:39
http://image.eurotuner.com/f/features/10461674+w195/eurp_0809_05_z+et_cast+mane.jpg

HaroldA
30 september 2012, 08:21
http://image.eurotuner.com/f/features/10461674+w195/eurp_0809_05_z+et_cast+mane.jpg

Dat lijk me eerder glamrock-haar... Bestaat er eigenlijk ook zoiets als kort metalhaar?

interessander
30 september 2012, 11:15
Dat lijk me eerder glamrock-haar... Bestaat er eigenlijk ook zoiets als kort metalhaar?

Ja, een kale kop.

Erikt
30 september 2012, 15:32
Definieer "metalhaar"?

http://olaftheholy1.hyves.nl/

en dan vooral deze:

http://olaftheholy1.hyves.nl/#mb=368143162.3.%7C6%7C%7C7885623%7C%7C%7C19%7C%7C 32173972%7CyoO9JYKI%7C%7C8%7C%7C368143162%7CSRRh%7 C&__state__=1

bass blom
30 september 2012, 15:53
hee handig, staat een knopje: reken af met olaf.. bij :D

Chris Winsemius
30 september 2012, 16:27
LOL
allemaal vorige gedaantes

nu ff wachten op het pedaaltje

Chris Winsemius
30 september 2012, 21:55
update

versterker wordt (weer) op facebook aangeboden
http://t.co/rGJ8GUaY
BEVAT GESTOLEN SPEAKERS!!!!

indien mogelijk pagina rapporteren, bvd!

Erikt
30 september 2012, 22:22
update

versterker wordt (weer) op facebook aangeboden
http://t.co/rGJ8GUaY
BEVAT GESTOLEN SPEAKERS!!!!

indien mogelijk pagina rapporteren, bvd!

Woont ie nou in Nederland of in Amerika? Hoe komt ie aan die speakers dan? Van jou gejat?

Dreverhaven
30 september 2012, 22:26
Waarom doe je niet gewoon aangifte als het gestolen is?

Pepe
30 september 2012, 22:28
Laat toch gaan Chris, als dat de prijs is om een berg negatieve energie te lozen kom je nog goed weg.

Chris Winsemius
30 september 2012, 22:29
Waarom doe je niet gewoon aangifte als het gestolen is?

speakers waren uitgeleend: geen aangifte diefstal mogelijk.......

Chris Winsemius
30 september 2012, 22:30
Laat toch gaan Chris, als dat de prijs is om een berg negatieve energie te lozen kom je nog goed weg.

rationeel helemaal met je eens maar qua feel niet (en het geld groeit mij ook niet op de rug....)

1 uitgeleend pedaal is iig. boven water

Dreverhaven
30 september 2012, 22:35
speakers waren uitgeleend: geen aangifte diefstal mogelijk.......

Om wat voor speakers gaat het eigenlijk? Dat is volgens mij in het hele topic nog niet voorbij gekomen; is misschien ergens ook wel relevant?

Chris Winsemius
30 september 2012, 22:37
zie advertentie......

4 x Celestion 10L35

(verdere info per email indien nodig)

RB-1
1 oktober 2012, 11:46
speakers waren uitgeleend: geen aangifte diefstal mogelijk.......

In dat geval heet het verduistering en dat is ook hardstikke strafbaar.
Gewoon aangeven die gast...

Tabula Rasa
2 oktober 2012, 21:01
In dat geval heet het verduistering en dat is ook hardstikke strafbaar.
Gewoon aangeven die gast...

Precies, hij had het goed onder zich, was geen eigenaar, maar wel houder. Pak de wetsteksten er maar bij. Het blijft strafbaar en ook aangifte is mogelijk.... dat het een lang verhaal wordt is wel duidelijk.

Of je er wijzer van wordt? Denk het niet. Persoonlijk denkt ik dat je het verlies beter kan incasseren, die honde lul links kan laten liggen en verder gaan.

Zonde van je tijd en moeite.

Chris Winsemius
2 oktober 2012, 21:40
1 pedaal dus al terug dankzij dit topic

HaroldA
3 oktober 2012, 02:38
1 pedaal dus al terug dankzij dit topic
Nice! :ok:

Schema? ;)

Dirk_Hendrik
19 oktober 2012, 16:43
Kunnen Arjan en Chris dit verder samen afhandelen en dat niet doen via draadjes en of posts hier?




Berispt en verwijderd

Mitch