PDA

View Full Version : Western van Harley Benton



Braddie
31 juli 2012, 15:40
Er staat op THomann.de een Western van Harley Benton voor 75 euro, inclusief ingebouwd element en cutaway, hartstikke leuk voor dat geld om aan te schaffen, ik ga er geen hoge gitaar partijen opspelen, maar gewoon simpel strummen :)

Is de gitaar het waard? Het is deze:

http://www.thomann.de/nl/harley_benton_hbd120cebk_westerngitarre.htm?sid=25 f961176d553b71dc4068cf045ff1d8

Ernest01
31 juli 2012, 16:24
Klinkt heel verleidelijk, maar incl. een element en dan voor 75 euro ?
Dan zal het niet veel bijzonders kunnen zijn, lijkt mij dan.
Probeer in ieder geval een massief bovenblad op een gitaar te hebben.
Kan uit de omschrijving niet opmaken of deze gitaar een massieve top heeft.

Wellicht dat anderen wel ervaring hebben met deze gitaar.

Braddie
31 juli 2012, 18:04
Klinkt heel verleidelijk, maar incl. een element en dan voor 75 euro ?
Dan zal het niet veel bijzonders kunnen zijn, lijkt mij dan.
Probeer in ieder geval een massief bovenblad op een gitaar te hebben.
Kan uit de omschrijving niet opmaken of deze gitaar een massieve top heeft.

Wellicht dat anderen wel ervaring hebben met deze gitaar.

Mijn budget is niet heel groot, en ik ga hem ook niet heel erg vaak gebruiken, dus ik zat aan deze gitaar te denken, ingebouwd elementje cut away, perfect voor bij mij thuis, ik vind het prettig om bijvoorbeeld 2 gitaren een strumpattern te laten volgen, 1 acoustisch en 1 elektrisch en dat te mengen bijvoorbeeld, maar ik heb dit nog nooit echt goed opgenomen, en voor die 75 euro kan ik me geen buil vallen of wel?

snaarplukker
31 juli 2012, 21:55
Leuk gitaartje voor die prijs. En het past in je budget. En als je er alsnog toch niet tevreden mee bent, kan je het binnen 30 dagen terugsturen.

Braddie
31 juli 2012, 22:36
Leuk gitaartje voor die prijs. En het past in je budget. En als je er alsnog toch niet tevreden mee bent, kan je het binnen 30 dagen terugsturen.

Ik ben toch maar voor een andere gegaan van Bax-Shop (Betere ervaringen mee, en in NL)
De Fender CD60 CE! IETS duurder :D Maar waarschijnlijk véél beter

Ernest01
1 augustus 2012, 11:21
Gefeliciteerd !
Lijkt mij een veel betere gitaar dan die je eerst op het oog had.
Veel plezier ermee.

Braddie
1 augustus 2012, 12:07
Dankjewel, ik liet me ook wel een beetje leiden door de naam "Fender" Maar voor 200 euro...