PDA

View Full Version : goedkope strat met floyd



DennChooch
30 juli 2012, 16:37
Hallo!

Ik kwam nou net dit tegen http://www.retailheaven.nl/478-pirates-guitars-st018-st045-elzen-body-maple-neck-all-colours.html

Ik ben op zoek naar een goedkope gitaar om te modden, omdat ik 't belangrijk vind om ook dat te leren. Nou vroeg ik mij af, aangezien deze niet op voorraad is, en aangezien ik 't een beetje een aparte zaak vind, of jullie nog een andere webwinkel weten waar ze goedkope strats met floyds hebben?

eBay links zijn meer dan welkom, zolang 't maar binnen Europa is...

alvast bedankt!

Napoje
30 juli 2012, 16:45
koop gewoon een london city spitfire. Koop je tegenwoordig al voor € 100 - 150. Nieuw zelfs.

Fiendish
30 juli 2012, 17:12
Ah, ik had 't kunnen denken, dus toch die chinese pleuriszooi van piratesplanet die je gezien had.
Ten eerste, er staat nergens vermeld dat er daadwerkelijk een Floyd op zit, daarnaast kan ik je garanderen dat als ze zó weinig kosten, dat als er al een Floyd opzit, dat het van die 'licensed by Floyd Rose' rommel is van pisbakken staal dat na een jaar al ernstig versleten is.
Ten tweede, omdat dit illegale Chinese kopieen zijn is het maar de vraag of ze door de douane komen, en daarnaast zal de hardware en het hout van dien aard zijn dat zelfs een Squier Bullet Strat (wat absoluut rommel is) nog beter van kwaliteit is.
Wees alsjeblieft verstandig en koop gewoon een leuke tweedehands gitaar ofzo, niet deze Chinese rommel.

Thiez
30 juli 2012, 17:18
Inderdaad, goedkoop en floyd rose zou niet in een zin gebruikt moeten worden. Floyd rose is sowieso een vak apart wat afstelling en dergelijke betreft en daar moet je wel kwaliteit voor nemen. Goedkope floyds in geen beginnen aan met afstelling en stemmen.