Inloggen

View Full Version : Shoegaze/stoner nieuwe song



titzenpitzer
29 juli 2012, 17:58
Nog maar eens iets opgenomen!

http://soundcloud.com/emian-alder/the-aerodynamica-of-a-coca

Gitaar is een tele door een ehx smallstone, sunface bc182/183, boss dm3 en een malekko chicklet.
Bas is een mustang door de sunface. Alletwee in de vox.
Stem is door een ratshackreverb gedraaid.
Drums zijn opgebeft met Kombinat VST en een filterdelay.

Duhsjaak
2 augustus 2012, 02:21
Hi
Leve de opgebefde drums.
Waar ik in een andere post iemand er toe probeer op te peppen toch vooral eens op zoek te gaan naar een persoonlijker geluid, lijk jij die al helemaal te hebben gevonden. Van de 9 keer luisteren deze week staan er drie op mijn naam.

Kan niet zeggen dat ik het mooi vind, maar het loopt over van originaliteit en (zelf) spot, reden waarom ik er hopeloos verliefd op ben.

Over een week of wat ga ik een paar dagen vrienden opzoeken in B en F. In B zal ik m heel hard aan zetten. Eens kijken of we hiervoor niet wat enthousiasme kunnen opwekken. Als je me langs hoort komen, klein geel auto'tje, grote bak met herrie, dan weet je dat ik het ben. De ideeën bij jou zijn er zeker. Een unieke stem op GN.

Heel gek/heel fijn!
Vriendelijke groet, Gus

Arts
2 augustus 2012, 12:27
Drums zijn inderdaad nogal wat extreem. Het kan wel, maar niet voor 5 minuten lang naar mijn mening. (heel drukkend gevoel waardoor ik hem af wil zetten) Vind het nummer ook wel tof beginnen maar na een minuut begint het al een beetje te vervelen en verwacht ik iets nieuws. (hopelijk komt dat nog.. of ga vooral door met nieuwe dingen)
Ook nog even de onderstaande 2 geluisterd. Die EODM vibe heb je heel goed te pakken moet ik zeggen!!

titzenpitzer
2 augustus 2012, 13:17
Ha, dank, ik zet mijn oren op scherp ;)

Het probleem is dat ik tegenwoordig niet goed meer weet wat te spelen en wat op te nemen...het vinden van een genre dat vollédig mijn ding is, blijkt een enorm moeilijke zoektocht te zijn :(