PDA

View Full Version : verzamelingetje...



Harald
29 juli 2012, 14:02
Heb al aardig wat bizarre verzamelingen voorbij zien komen, maar dit spant tot nu toe de kroon...

Voor als je je verveelt.


http://www.youtube.com/watch?v=axGbSLmGyf8

grayfink
29 juli 2012, 14:31
Pff, twee uur, zo erg verveel ik me nou ook weer niet. Wel een interessant figuur, goede gitarist, die al het geld wat hij in zijn carriere verdient in gitaren stopt. Heeft nu 450(!) youtube filmpjes online staan, met lessen en wat hem zoal bezig houd.
Ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat een strat met pallisander toets warmer klonk dan één met esdoorn toets. Hij heeft daar een uitgesproken mening over en hij zou wel eens gelijk kunnen hebben: http://www.youtube.com/watch?v=JWsaIl9I6mY&feature=relmfu

Oranjeaap
29 juli 2012, 18:30
Ik heb wel eens eerder filmpjes van die kerel gezien. Zogenaamde reviews of guitar lessons. Ik ken hem natuurlijk niet persoonlijk maar ik heb zelden zo'n misselijk figuur meegemaakt.

Mitch
29 juli 2012, 19:46
Komt er nog iets anders aan bod dan Strats? Anders hoe ik 'm niet te openen, dat scheelt weer.

Midwolda
29 juli 2012, 19:49
Komt er nog iets anders aan bod dan Strats? Anders hoe ik 'm niet te openen, dat scheelt weer.

Thanks, Mitch. :seriousf:

Jasper.
29 juli 2012, 20:12
Ik heb nu 20 min. gekeken en heb nog geen strat gezien. Alleen maar vreemde gibsons

terrasbeest
29 juli 2012, 20:21
Wat gebeurt er met deze prachtige verzameling als hij dood gaat:seriousf: ???

Mr. Dynamite
29 juli 2012, 20:40
Man wat een spul.. gearhead koning.


Eerste gedachte was wel:
http://frepowfilms.files.wordpress.com/2012/05/mr-mackey-mr-mackey-24128280-700-450.jpg

m'kay?

barno
29 juli 2012, 21:14
Wel apart die gekke Gibson dingen. En voor de rest geweldig veel lelijke gitaren, of alleszins niet mijn smaak. Wel tof dat ie niet voor de klassieke vintage bazaar gaat.

Mitch
29 juli 2012, 22:51
Een supersized wietse, maar dan minder vriendelijk? Dan sla ik ook over, maar toch bedankt voor de tip.

Oranjeaap
29 juli 2012, 23:27
Die kerel is bijzonder arrogant en een totale mafkees. Kritiek kan hij trouwens ook niet hebben. Ik heb hem eens een 'fat jesus' genoemd en hij heeft toen de moeite genomen om op een aantal van mijn eigen videos mijn 8 jarige neefje een 'fat fucker' te noemen. :seriousf:

grayfink
29 juli 2012, 23:35
Hij speelt wel een stuk beter dan Wietse.:)

DemolitionColorScheme
30 juli 2012, 08:41
Die kerel is bijzonder arrogant en een totale mafkees. Kritiek kan hij trouwens ook niet hebben. Ik heb hem eens een 'fat jesus' genoemd en hij heeft toen de moeite genomen om op een aantal van mijn eigen videos mijn 8 jarige neefje een 'fat fucker' te noemen. :seriousf:
Waarom zou je hem überhaupt zo noemen ... ? Troll does what troll does.

Anyways, ik vind 't een aardige kerel. Heb weleens een mailconversatie met hem gehad over Gibson Marauders en Studio Light M-III LPs. Ik vind het netjuist echt awesome dat hij een smaak heeft voor ietswat minder voorkomende modellen. Ik deel dat wel met 'em.