PDA

View Full Version : The Lo Lands - Behind the Glass



The Lo Lands
27 juli 2012, 22:07
Mijn laatste muzikale instrumentale creatie met low-budget videoclip. Een donker, sfeervol en melodisch rock nummer. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.


http://www.youtube.com/watch?v=-qzb7ty6bLI

Duhsjaak
28 juli 2012, 14:20
Hi
Jij hebt de dynamiek wel, die Han S vaak vindt ontbreken in bedroom recording opnames.
Zowiezo vind ik de klank fabelachtig.

Ik dacht dat ik zowat de enige ben die hardnekkig veel kliene gitaartjes gebruikt, maar ineens (snik) voel ik mij een stuk minder alleen.

Dat ik een groot fan ben van je muziek/video'tjes is geen geheim. Een situatie waarin geen enkele verandering is gekomen.

Ik vind het met de nodige knipogen naar het verleden, bijzonder smaakvol geworden. Is er nou echt geen mogelijkheid om dit niveau aan de man te brengen?

Ik heb mij ooit druk beziggehouden voor het behoud van Wounded Knee. Een indianen reservaat. Niet zo succesvol, omdat die Amerikanen de ene helft aan de drank brachten en de andere helft aan de dope, waarna ze vrij spel hadden om de olie uit de grond te gaan halen.
Met de ervaring van het afgelopen songfestival is het dan misschien een optie toch maar eens wat indianen af te knallen? Dan komt er misschien ruimte voor jouw muziek. De wereld wordt daar een heel stuk mooier van. Mijn wereld wel in ieder geval.
Vriendelijke groet, Gus

(nabericht van de taal gestapo: Melodieus = NL, melodisch = germanisme)

bass blom
28 juli 2012, 14:27
found footage, gaaf! :p

stopt abrupt hier op 2:55 :dontgeti:

Duhsjaak
28 juli 2012, 16:49
Hi
@Bass
Heb jij soms nog zo'n elektriciteitsmeter waar je muntjes in moet gooien. En zo ja, wanneer is het voor het laatst dat je dat hebt gedaan?

Geloof mij: Het is volop genieten tot het eind.
Vriendelijjke greot, Gus

bass blom
28 juli 2012, 17:27
een blaag, chris winsemius, had de gleuf waar het muntje in moet dichtgeplakt met een CDA sticker :sneaky:

The Lo Lands
29 juli 2012, 12:46
Dank heren voor jullie altijd leuke reacties!!

@ Gus: Extreem hard masteren doe ik al jaren niet meer. Als vinyl liefhebber en luisteraar zijn mijn oren denk ik afgestemd op dit nog volledig dynamische geluidsniveau. Als ik nog wel eens een CD beluister vind ik deze vaak te hard klinken in mijn beleving.

YouTube heeft af en toe wat 'hick ups' en niet alleen bij mijn video. Voor diegene die problemen met de video hebben kunnen ook alleen de mp3 beluisteren op:

Klik hier voor 'Behind the Glass' (http://www.thelolands.nl/music.html)