PDA

View Full Version : Groove ideetje



noahvanputten
25 juli 2012, 21:12
mn nieuwste ideetje:blast:
[url]http://soundcloud.com/nutsguitar/spikey-bulba-groove-idea[url]
reacties zouden fijn zijn

Duhsjaak
26 juli 2012, 10:53
Hi
Binnen de punk is anderhalve minuut al tamelijk lang om je verhaal te vertellen. En jij doet geeneens punk.

Ik vind het daarom moeilijk om er iets zinnigs van te zeggen.

Ik hoop dat de anderen, die wat meer affiniteit hebben met deze muziek, niet allemaal op vakantie zijn.

Ik ben geneigd te zeggen: Fijne pleurisherrie, but who am I?
Vriendelijke groet, Gus

paulusdeBKB
27 juli 2012, 15:00
:blast: Het "progressive" in metal slaat kennelijk niet op akkoordenprogressie :P

Wel geinig, maar ik merk dat ik me er verder geen mening over kan vormen. Ik zie niet hoe het verder moet, maar dat zegt meer over mijn onbekendheid met het genre dan over jouw grooveje.

zeiler
27 juli 2012, 17:11
hmm... bij groove dacht ik eigenlijk direct aan dit nummer... Ligt dat aan mij?


http://www.youtube.com/watch?v=_XOY7lsBVpo

Kefding
28 juli 2012, 16:58
Djenty... Ik vind het leuk. De mix klinkt een beetje rommelig. Ik merk dat de verschillende partijen ook niet strak op elkaar liggen, maar aangezien het progressieve metal is kan wellicht dit de bedoeling zijn? Ik vind het gekke tussenstukje nog het meest interessant, het is lekker eigenzinnig. Verder een fijn gitaargeluid!

Leuk begin, kan wat moois worden! :)

MichaelSS
28 juli 2012, 18:00
Waar is de Groove? Ik vind het een pot herrie bij elkaar.

Gitaargeluid vind ik dus helemaal niet goed. Rommelig en modderig. Die tussen stukjes vind ik ronduit slecht.

Kefding
28 juli 2012, 19:50
Even ter verduidelijking: Het is absoluut niet strak, maar ik weet waar deze gast heen wil. Misschien is het omdat ik zelf wel eens naar dit soort pleurisherrie luister, maar ik kan me eigenlijk wel indenken hoe dit zou kunnen klinken als het fatsoenlijk uitgewerkt is. Dan zou de groove ook beter uit de verf komen, denk ik. Ik beoordeel het geheel overigens ook zoals het gepost is, namelijk als ideetje.

Het tussenstukje is absurd, ik weet het, maar niet geheel ongebruikelijk in dit 'genre'.

noahvanputten
29 juli 2012, 22:03
ik post m over een paar dagen volledig uitgewerkt
Het tussenstukje is wel absurd bedoeld:sssh: