PDA

View Full Version : Axe-Fx meeting in september: interesse?



Yek1
22 juli 2012, 23:02
Is er interesse in een nieuwe Axe-Fx meeting?

Net zoals een paar jaar geleden in Nieuwveen, of wellicht centraler in het land (ruimte met PA).

Ik denk aan een middag op 15, 16, 22, of 23 september.

Laat je horen, als je serieuze interesse hebt.

Liquid_Metal
23 juli 2012, 08:17
Of het serieus is weet ik nog niet, maar gezien de laatste ontwikkelen is een Axe-FX voor mij uiteindelijk misschien toch een goede optie. Daar ik het ding überhaupt nog niet gehoord heb en ik toch wel nieuwsgierig ben zet ik mezelf op de lijst.
Data zijn ok.

hugo
23 juli 2012, 11:54
Goed idee, lijkt mij interessant. Data zijn voor mij ook oke.

Nick1976
23 juli 2012, 16:43
hmm, ik zit door de VR discussie echt enorm te twijfelen of ik toch niet een keer een Axe of pedal pro moet gaan aanschaffen. Mijn gear is al 10x zo goed als mijn spel maar ja, toys voor boys zeg maar, maar ik zou toch wel interesse hebben om als meelezend forum lid een keer zo een ding in volle glorie te willen aanschouwen.

hugo
24 juli 2012, 10:54
Ik zou ook wel graag een Kemper ernaast willen horen, het verschil zou vooral in de feel moeten zitten en daar is zo'n middag ideaal voor. Of wil je het alleen bij de AxeFX houden Alexander?

Yek1
24 juli 2012, 12:10
We bepalen met z'n allen de agenda, dus ... En ik wil 'm ook wel eens ''live'' horen.

Ik wil wel voorkomen dat we een shootout krijgen, voor/tegen discussies enz. die het doel van de middag verstoren.
Want dat loopt momenteel helemaal uit de hand op andere online forums, met scheldkannonades en zo.

Dus de Axe staat centraal wat mij betreft. Maar fijn als iemand toevallig ook een Kempertje kan meenemen. :)

tnijland
24 juli 2012, 18:24
hmm, ik zit door de VR discussie echt enorm te twijfelen of ik toch niet een keer een Axe of pedal pro moet gaan aanschaffen.
Ik denk dat je de VR niet moet vergelijken met een Axe-Fx II. Ik heb ze beide en wil ze ook absoluut niet kwijt. Het voornaamste verschil is dat de VR puur als vervanging/verbetering van je analoge pedalen is bedoeld (maar dan digitaal bestuurbaar). Een Kemper valt meer in de Axe-Fx categorie.

peter_heijnen
25 juli 2012, 09:35
De apparaten zijn idd niet vergelijkbaar maar hebben wel allebei een groot ik wil gehalte. Dan wordt het toch kiezen als het budget maar een apparaat toestaat.

Nick1976
25 juli 2012, 14:54
Als ze allebei echt zo goed zijn moet ik misschien maar niet kiezen dan ;)

Ik besef me na het lezen van het VR topic dat de pedalpro en de axe andere concepten en technieken zijn. Wat de pedalpro is en kan is me redelijk duidelijk. Ik moet hem nog wel eens horen en uitproberen maar het lijkt me zeker een mooi (gas) apparaat en gewoon ook een toevoeging in de gear vanuit kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid. De axe daarintegen lijkt zoveel te kunnen dat ik niet duidelijk heb wat ik nu kan verwachten van dit apparaat als ik er een zou hebben. Dit zou ik dus graag eens wat helderder willen krijgen. En dan hoop ik een keuze te kunnen maken tussen de twee of misschien wel voor gewoon losse pedalen.

Bloodline
27 juli 2012, 14:21
Ik zou een moord doen om eens eentje uit te kunnen proberen, dus een meeting lijkt me gaaf!

Justinschut
28 juli 2012, 00:26
Lijkt me ook wel vet... Leiden doen ? :D

Bloodline
28 juli 2012, 17:23
Anders doen we Heerenveen of Leeuwarden? Ligt mooi centraal in het land.

Yek1
31 juli 2012, 22:47
Momenteel in buitenland. Nog een paar weken de interesse inventariseren en dan besluiten.

srv-man
11 augustus 2012, 13:06
Leuk! Ik kan alleen het weekend van 15/16 september.

Mr.Bluesbreaker
13 augustus 2012, 16:27
Ben onderhand ook wel nieuwsgierig, in het kader verbreed je horizon. Lees het even mee en kijk wel even wanneer het wordt en of me het lukt te komen. Zondagen zijn vaak wel goed bij mij, op tijd op zaterdag ivm. gigs vaak ook wel maar pas het niet op mij aan.

Mr.Bluesbreaker
7 september 2012, 14:33
Bump! ....

Yek1
29 september 2012, 16:32
Check dit:

Axe-Fx meeting op 21 oktober of 4 november (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?157172-Axe-Fx-meeting-op-21-oktober-of-4-november)

Yek1
18 oktober 2012, 11:53
Nog gegadigden voor de meeting in Nieuwveen op 4/11?
Tot nu toe 5 "Ich bin dabei" meldingen. We moeten een go / no-go beslising nemen.