PDA

View Full Version : Mijn debuut album! Wat vinden jullie ervan?



hjh360
22 juli 2012, 15:09
http://hugohuijer.bandcamp.com/album/strings


Heb de afgelopen week alles een beetje afgerond. Hier en daar wat laatste dingetjes aangepast, en de site gemaakt. Alles heb ik zelf geschreven/opgenomen/ gemixed etc.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!! :)

Kefding
22 juli 2012, 15:20
Niet compleet mijn smaak, maar het klinkt allemaal prima! Ik vind ook dat je een prettig stemgeluid hebt. Nice!

paulusdeBKB
22 juli 2012, 22:33
Ben nu aan het luisteren... en erg benieuwd. Tip: bij de eerste song staat 'released december 2012'. Maar dat klopt niet toch?

hjh360
22 juli 2012, 22:53
scherp gevonden! dat staat volgens mij bij elk nummer. ga het nu aanpassen! :)

Duhsjaak
23 juli 2012, 09:53
Hi
Hij staat nu op.
Liever dat de 3 daagse zomer achter mijn compu te zitten ga ik zo naar buiten.

In je intro schrijf je:
......ut album. It's unique sound is a......

Het moet zijn:
......ut album. Its unique sound is a......

Waardoor het allemaal wat meer prof wordt.

En: Is de intro geschreven door een ander? Zet zijn/haar naam er dan onder. Anders is 3e persoon enkelvoud om over je zelf te praten niet ehm.... helemaal 100% geweldig.

Voor de rest, je hebt een moordend tempo vriend. Het ziet er allemaal leuk en verzorgd uit.
Top!
Vriendelijke groet, Gus

Rakker
23 juli 2012, 13:40
Heel erg goed! Ben met veel plezier aan het luisteren :)

paulusdeBKB
23 juli 2012, 21:59
Heb niet de tijd gevonden om aandachtig naar alle liedjes te luisteren, maar wel een beetje 'gegraasd'. Mijn indruk is dat het allemaal beter en meer 'tight' klinkt dan de soundcloud samples van een maand geleden.

Op je post van juni heb ik destijds een vrij uitvoerige reactie gegeven; daar nooit meer wat op gehoord. Heb je er wat aan gehad?

Duhsjaak
23 juli 2012, 22:12
Hi
paulusdeBkB werpt hier terecht een punt op.
Het gebeurt redelijk vaak dat iemand een vraag post en dat je de indruk krijgt dat daarmee de zaak is afgedaan.

ZO schiet zo'n wisselwerking zijn doel gierend voorbij.

Dit is niet perse een dis aan het adres van TS, maar ik heb geen idee waar ik het anders kwijt zou moeten.

Dus: TS geef een fatsoenlijke reactie. Anders huren wij een delegatie van één van de minst betrouwbare sportscholen. En dan weet je het wel.........
En hier hoor ik dan zo'n smiley te plakken. De laatste (enige) keer dat ik dat probeerde is dat niet gelukt.

Je snapt ook zo wel dat het hier om een geintje gaat, denk ikzo.

Vriendelijke groet, Gus

hjh360
26 juli 2012, 17:25
Bedankt voor alle reacties.

PaulusdeBKB, het spijt me dat ik niet meer heb gereageerd in dat andere topic. Had ik moeten doen, ja. Die post die jij had gemaakt heeft me onwijs geholpen. Echt extreem hulpzaam, zo'n lijst met verbeterpunten. Alsnog mijn dank daarvoor. Ik zal in het vervolg overal op reageren, ook al is het maar een simpel dankwoordje.

Duhsjaak, bedankt voor de correctie in de beschrijving. Heel scherp ;) De intro heb ik wel zelf geschreven. Ik had het een beetje afgekeken van andere artiesten op Bandcamp, waar ik zo'n intro er wel professioneel uit vond zien ;) Misschien niet helemaal op zijn plek op mijn site, maar veel maakt het volgens mij niet uit.

Nogmaals bedankt voor de reacties!

paulusdeBKB
28 juli 2012, 19:43
Mooi man. Heel veel succes met je plaat!