PDA

View Full Version : Goed adres voor gitaar onderhoud en reparatie in Utrecht



darkrazer
21 juli 2012, 16:11
Beste mensen,

Ik heb een Ibanez SA120CN, een niet al te dure gitaar van al weer een jaartje of 7 oud. Ik heb er zelf vrij weinig aangedaan, gezien de kennis simpel weg ontbreekt. Het wordt daarom tijd dat er eens een keer goed naar wordt gekeken. Er zit wat buzz op op de lage E en A snaar, de hoge E snaar komt soms naast het fretboard terecht en blijft achter de humbucker hangen en ik vrees dat de frets afgevlakt moeten worden. Kort om, er moet eens door iemand met verstand naar gekeken worden. Kan iemand mij een adres in Utrecht hiervoor aanraden?

mountainman
21 juli 2012, 18:29
Ik ben zelf laatst goed geholpen door Rob's gitaar reparatie shop (http://www.gitaarreparatie.nl/).

duckman
21 juli 2012, 19:57
ik heb altijd erg goede ervaringen met JW :http://www.jweleveld.nl/ ..zit in Vianen

darkrazer
21 juli 2012, 20:07
J-W rekent voor een afstelbeurt 75 euro. Dat is wel echt het maximale wat ik er voor uit wil geven. Is dat een normale prijs?

Gearjunkie
21 juli 2012, 22:01
J-W rekent voor een afstelbeurt 75 euro. Dat is wel echt het maximale wat ik er voor uit wil geven. Is dat een normale prijs?

Voor je iemands prijzen op het net sodeflikkert kan je die persoon ook eerst zelf vragen wat hij voor die prijs precies doet.

kenx
21 juli 2012, 23:01
Ach man, maakt toch niet uit? Of hij het nou hier vraagt, of aan de persoon zelf, maakt waarschijnlijk helemaal geen verschil... Mensen die bij hem langsgeweest zijn kunnen even goed vertellen wat hij gedaan heeft voor die prijs. En wat maakt het uit als hij die prijs op het internet 'sodeflikkert'? De prijs staat namelijk al online..

darkrazer
23 juli 2012, 11:11
Voor je iemands prijzen op het net sodeflikkert kan je die persoon ook eerst zelf vragen wat hij voor die prijs precies doet.

Ik weet niet waar je moeilijk over loopt te doen, die J-W heeft gewoon een prijzen lijst op zijn website staan. Ik vraag gewoon wat een normale prijs is voor een afstelbeurt. En dat is wat mij betreft een hele valide vraag.

Rizz
23 juli 2012, 12:27
Ik weet niet waar je moeilijk over loopt te doen, die J-W heeft gewoon een prijzen lijst op zijn website staan. Ik vraag gewoon wat een normale prijs is voor een afstelbeurt. En dat is wat mij betreft een hele valide vraag.

Ik vind het een hoop geld, een standaard afstelbeurt zou niet meer dan 5 tientjes moeten kosten + bijkomende kosten voor de ander zaken die je aangeeft...

snaarplukker
23 juli 2012, 13:03
Tja, als de frets ook nog gevlakt moeten worden kan je beter een nieuwe kopen. Ik zie ze staan (nieuw) van € 219,-- tot € 249,--. Misschien een GN'er bij je in de buurt die ernaar wilt kijken.

-Martijn-
23 juli 2012, 13:35
Als je wel eens in de buurt van Haarlem komt zou ik zeker de Alphenaar overwegen. Daar werkt een van de beste gitaarbouwers die ik tegen ben gekomen.

JGD
7 februari 2024, 12:46
Kijk, een hele oude post!

Koekoek!