PDA

View Full Version : Akoestische gitaarlessen gevraagd omg. Rotterdam



Dewy
21 juli 2012, 12:54
Goedemiddag,

Mijn naam is Dewi, 18 jaar oud en woonachtend in Rotterdam rijnmond.
Ik heb een auto, dus kan in principe makkelijk op locatie komen.

Voorheen heb ik altijd gezongen, ook meerdere malen meegedaan aan talentenjachten en daar ook
prijzen mee gewonnen. Toen leek het me erg leuk om mezelf te kunnen begeleiden op de gitaar, maar ook
zonder zang wil ik graag goed kunnen spelen. Op dit moment beschik ik over een goedkope Ibanez V serie waar nog wel redelijk op te spelen valt, binnenkort ga ik een Taylor 210ce kopen. Qua gitaar spelen
ben ik nog niet erg gevorderd, ik kan een redelijk aantal akkoorden en wat barré akkoorden spelen, en ook een paar liedjes, maar dat is heel beperkt. Ik kan ook geen noten lezen, ik speel alles op gevoel. Tabs daarin tegen begrijp ik een stuk beter. De manier waarop Sungha Jung gitaar speelt, inspireert mij enorm, dat is ook de manier waarop ik graag gitaar zou willen spelen. Dus iemand die ervaren is in fingerstyle word bij deze gevraagd. Met een goede leraar(lerares) leer ik enorm snel. Ik hoop jullie een kleine indruk te hebben gegeven waar ik precies naar opzoek ben en hoever ik op dit moment ben. Als je denkt me hierbij te kunnen helpen. Zie ik een email graag tegemoet

Contact opnemen kan naar: Dewi@xs4ram.nl

LGK
21 juli 2012, 23:58
Heb een mailtje gestuurd.
Hoop dat het lukt...

Succes!