PDA

View Full Version : YouTube video van mijn nummer November Moods



Merelvh
19 juli 2012, 17:12
Ik had dit nummer al een tijdje geleden gemaakt, in november ook ;) Eindelijk besloten om er een YouTube video van te maken!
Hoop dat jullie het wat vinden.
Merel


http://www.youtube.com/watch?v=RmtlgGZNu0E

MichaelSS
19 juli 2012, 19:45
Wat wil je horen... erg goed natuurlijk ; -)

Ik hoor alleen wat timing foutjes. Nu weet ik alleen niet zeker of dit bij het nummer hoort.

Desalniettemin; erg goed! Mooie gitaar ook ; -)

Plant
19 juli 2012, 22:16
Mooi :) Klinkt erg goed. Al heb ik ook wel het idee dat het her en der iets hapert. Maar Youtube draait hier ook niet altijd even fris moet ik bekennen, dus misschien waren het korte buffer-onderbrekingen.

Mooie close-ups van je spel. Zo'n duimplectrum met fingerpicking is niks voor mij. Een gewoon plectrum hou ik al meer schuin naar voren en als dan zo'n ding fixed haaks op m'n duim staat... :stop:

Volgende clipje met de Lowden? :crazyhappy:

Rizz
20 juli 2012, 08:54
Ah, gelukkig, ik ben niet de enige die dat denkt te horen!

Heel mooi wel, ik geniet altijd van je spel en kan het dan niet laten om dan nog een nummertje op te zetten! Dat was het dan wel weer, maar dat komt omdat mijn aandachtsspanne wb fingerstyle luisteren vrij kort is.. Ligt zeker niet aan jou, want ik heb het met elke fingerstyle artiest.. Spelen is een ander verhaal, dat kan ik dan weer uren!

En ja, waar blijft die Lowden????? :D

Jedeel
20 juli 2012, 11:49
Een heerlijk nummer!!!
Bij de 1e keer luisteren moest ik even wennen aan de 'ingebouwde' vertragingen, echter
bij de 2e keer luisteren stoorde het mij niet meer.
Wat mij wel opvalt - zo rond 1.40, daar waar je het rustige thema speelt - dat je lage E
wat ontstemd klinkt. (Of je druk hem iets te hard in?)

Maar heerlijk om te zien en te luisteren!!!

Merelvh
20 juli 2012, 11:55
Dank! Bij de opname van dit nummer bleven mijn B en lage E snaar maar ontstemmen. Heel vervelend, heb ik normaal namelijk nooit.

Ik hoop volgende week een filmpje met mn Lowden te maken! Nog even kijken welk nummer..