PDA

View Full Version : Dr. Maddox doet ook mee!



Dr. Maddox
17 juli 2012, 14:48
Of dat goed nieuws is mogen jullie zelf bepalen. ;)

Aangenaam!

Ik speel nu net één jaar gitaar. Youtube is mijn leraar (Marty) en ik speel nu al een jaar bijna dagelijks ruim een half uur. Ik ben elektrisch begonnen met plectrum. Inmiddels ben ik overgestapt op akoestisch en finger picking. Een heerlijke stijl waarmee je elke dag wel weer iets nieuws ontdekt.

Op dit moment heb ik drie gitaren waarvan één elektrisch gitaar. Mijn favoriet blijft mijn semi akoestische Yamaha FGX-720SC. Voor mij een grote stap verder vergeleken met het sigarendoosje waar ik op begonnen ben. Ik ben ook helemaal verliefd op het geluid van 6 stalen snaren icm de klankkast van mijn gitaar. Heerlijk!

Gitaarspelen is inmiddels een hobby geworden naast mijn liefde voor fotograferen, illustreren, vormgeven, gadgets en Apple producten.

muziekschuur
17 juli 2012, 14:59
Nou, hang die electrische gitaar eens aan je ipod en speel daarna tweede partij met je acoustische gitaar...

Dr. Maddox
17 juli 2012, 15:03
Ja dat is zeker een goed idee! Ik zit er zelfs aan te denken om een RC2 BOSS loop pedaal te kopen voor dit soort toepassingen. Dat wordt weer sparen! ;)

Duhsjaak
17 juli 2012, 21:15
Hi
Ach, herr Doctor. Hartelijk welkom. De grote Egyptoloog. Geloof ik tenminste. De man van de piramides, in ieder geval.

Zeer veelzijdig bovendien. I like it.
Wij zien ons hier nog op GN?
Vriendelijke groet, Gus

Dr. Maddox
17 juli 2012, 21:55
Dank je wel Gus!

Dokter Richard Maddox (http://nl.wikipedia.org/wiki/Richard_Maddox). Verantwoordelijk voor een van de belangrijkste revoluties in de fotografie door gelatine negatieven uit te vinden. Een vergeten held wiens naam niet vergeten mag worden. ;)

Ik zal zeker komen buurten op GN! Tot snel!

Groeten Maddox

Napoje
17 juli 2012, 22:07