PDA

View Full Version : Stageplek/Bouwleraar/Vrijwilligersplek gezocht in 't Noorden



MyGreenLady
16 juli 2012, 14:39
Dag mensen,

Aangezien ik al geruime tijd zonder werk zit, en in aanloop tot een opleiding niet zo veel te doen heb, ben ik op zoek naar iemand die mij, zo het zij als een stagair/leerling, onder zijn (of haar, ik wil niet discrimineren) hoede kan nemen. Ik wil graag het gitaarbouwproces leren.

Mijn naam is Anton, 25 jaar. Ik heb MBO Art & Design gedaan en daar ben ik nu al een tijdje klaar mee. Ik ben veel creatief en autodidactisch bezig, maar merk dat ik behoefte heb aan iemand om mee te "sparren", en ik wil graag wat meer focus in mijn hobbies.

Qua tijd zit ik erg ruim, en ik ben wat dat betreft dus heel flexibel. Ik ben graag praktisch bezig, omdat ik het persoonlijk prettiger vind om theorie direct in actie te zien, en ik kan me daarnaast goed bezighouden. Al doende leert men, immers!

Dus, ken je of ben je iemand die hiervoor open staat, en heb je de ruimte voor een aspirant gitaarbouwer, dan zou ik het graag horen/lezen.

Vriendelijke Groet,

J.A Kooistra