PDA

View Full Version : Hoeveel is deze gitaar waard? En welk type fender is dit?



Septura
15 juli 2012, 21:40
Ik wil deze gitaar verkopen, ik weet alleen de waarde niet dus ik dacht, ik vraag even aan
jullie misschien weten jullie iets van deze gitaar wat vanaf :) Hier wat foto's:

http://i.minus.com/ivCsMKI47gwVW.jpg

http://i.minus.com/ihIS5ULaYf3us.jpg

http://i.minus.com/iXJl91Fwdf1NR.jpg

http://i.minus.com/inyRYQy9blM4V.jpg

http://i.minus.com/iIW1oBOnTbjcE.jpg

http://i.minus.com/i0gW5F7djpk3a.jpg


NOTE: Hij heeft een Fender '50th Anniversary' sticker op de boven achterkant.

Mr.Fingers
15 juli 2012, 21:44
75€, want het is geen Fender. (foute tuners, foute kopt, fout logo, foute trussrodopening, foutebrugzadels, foute bodyvorm,...). Het enige wat Fender is, is dat stomme 50-years stickertje.

Septura
15 juli 2012, 21:47
Haha oke, nou 75 is niet mis voor dit ding, ik moet zo snel mogelijk 1350,- bij elkaar zamelen voor een nieuwe pc.
Bedankt voor je snelle reactie ik ben benieuwd wat andere ervan zeggen :)

Toaster
15 juli 2012, 21:53
Mr Fingers weet wel waar het over gaat hoor wat betreft Fenders.

Maar wacht maar gerust af...

Johannes
15 juli 2012, 22:01
Het is inderdaad een nepperd. Een budget ding met een Fender logoje op de kop. Ik niet dat je m voor de volle mep als echte Fender hebt aangeschaft.

snaarplukker
15 juli 2012, 22:04
75€, want het is geen Fender. (foute tuners, foute kopt, fout logo, foute trussrodopening, foutebrugzadels, foute bodyvorm,...). Het enige wat Fender is, is dat stomme 50-years stickertje.
Ook betreft het 50-years stickertje twijfel ik over de echtheid.;)

TimS
15 juli 2012, 22:05
Haha oke, nou 75 is niet mis voor dit ding, ik moet zo snel mogelijk 1350,- bij elkaar zamelen voor een nieuwe pc.
Bedankt voor je snelle reactie ik ben benieuwd wat andere ervan zeggen :)
De enige manier om hiermee 1350 euro te verdienen is door de hals er af te schroeven en daar een winkel mee te overvallen, de gitaar is niet echt veel waard.

Pepe
15 juli 2012, 22:06
...weer zo'n eerste post met gelijk een fake gitaar en dan kijken of we het doorkrijgen. Terug naar de tekentafel lijkt me.

Septura
15 juli 2012, 22:10
Ik heb deze gitaar gekregen van me vader toen ik 11 jaar was, toen kon ik het nog een heel klein beetje spelen, de afgelopen jaren heb ik hem niet meer aangeraakt en ik weet zowat niks van gitaren af. Ik wou weten of ik hier geld mee kon verdienen of niet.

Lezen is erg moeilijk tegenwoordig, ik raad je een cursus Nederlands aan jongen.

soundbound
15 juli 2012, 22:23
Hoe kan je zien aan een respons of iemand goed Nederlands kan lezen?

Jasper.
15 juli 2012, 22:26
Volgens mij ben jij de gene die nog een beetje beter moet lezen want er word herhaaldelijk gezegd dat het een nep-fender is.
Erg sneu voor je en ik hoop eigenlijk niet dat je vader hem voor een echte fender bedrag heeft gekocht. Ik zie het zelf niet, ben totaal geen fender kenner. Maar als Mr. Fingers het zegt kun je er eigenlijk wel van uit gaan. Dat is volgens mij zo'n beetje de fender goeroe hier. Hij kan soms een beetje bot over komen als je hem niet kent denk ik, maar hij bedoelt het vast goed (hoop ik).
Je kunt er geen geld mee verdienen dus, behalve als je behoorlijk kunt spelen en je schopt het ver met een bandje oid.

Matthijs24
15 juli 2012, 22:32
Wat een gezeik whahaha! Kom op geen een forum zoveel catfights over onnodige dingen tegen :makeup: . Komop: :lovelove::hippie:

Hendriks
15 juli 2012, 22:36
Leuke gitaar ,.................................voor in de vuurkorf.

Septura
15 juli 2012, 23:39
Ja eigenlijk boeit mij dit kut forum niet ik wou alleen weten hoeveel geld ik kon krijgen. Ik had al iets onder de 80 euro verwacht dus whats the problem? :rockon:

nickofzo
15 juli 2012, 23:46
Van harte welkom dan..

zjanke
15 juli 2012, 23:49
Als het een kut forum is, waarom kom je hier dan? Als we hadden gezegd dat je er 1350 voor kon krijgen was het zeker een super forum?

bass blom
16 juli 2012, 00:09
gedachten lezen bedoelt hij denk ik :ok:

Mr.Fingers
16 juli 2012, 00:14
Hij kan soms een beetje bot over komen als je hem niet kent denk ik, maar hij bedoelt het vast goed (hoop ik).

Ik ben gewoon regelrecht bot tuig, want ik ben bassist, Belg en heb een snor. (in die volgorde)

Maar serieus: Het heeft geen zin om daar volzinnen te maken, smileys, verbloemingen,... Er werd een vraag gesteld, en ik geef daar antwoord op, stip droog de feiten aan. Geen geëmmer, straight to the point.

En er kan denk ik veilig gesteld worden dat ik iets van Fender ken (om het zacht uit te drukken)...

jutter
16 juli 2012, 00:37
Mannen met snorren zijn niet te vertrouwen :D

BamBuFan1
16 juli 2012, 01:12
Mannen met snorren zijn niet te vertrouwen :D

Belgische bassisten ook niet.

Maar zou de combinatie elkaar niet juist opheffen?

Sinner1980
16 juli 2012, 02:31
Ja eigenlijk boeit mij dit kut forum niet ik wou alleen weten hoeveel geld ik kon krijgen. Ik had al iets onder de 80 euro verwacht dus whats the problem? :rockon:

Nounou, kut forum ook meteen... Jammer hoor, maar goed; je hebt idd antwoord op je vraag. Ben je meteen weer klaar met dit kutforum...

smullie
16 juli 2012, 10:23
Ik heb deze gitaar gekregen van me vader toen ik 11 jaar was, toen kon ik het nog een heel klein beetje spelen, de afgelopen jaren heb ik hem niet meer aangeraakt en ik weet zowat niks van gitaren af. Ik wou weten of ik hier geld mee kon verdienen of niet.

Lezen is erg moeilijk tegenwoordig, ik raad je een cursus Nederlands aan jongen.
De zoveelste 13 jarige die nog hoopt dat de oplossing voor al zijn geldzorgen verborgen ligt op zolder in de vorm van een onschatbaar dure gitaar...
Trouwens, als je zelf had leren lezen, dan had je meer dan genoeg informatie van het net kunnen halen om erachter te komen dat je geen echte Fender in je bezit had... En eerlijk gezegd denk ik ook wel dat je dat zelf al wist, maar dat je hoopte de wereld te kunnen oplichten...

Wake up and smell the sudderance pomme...

Leer een beetje op die gitaar spelen ipv een nieuwe computer te kopen om al die vervelende uren van je jeugd door te komen door spelletjes te spelen. Je pa zal trots op je zijn... :makeup:

almarvk
16 juli 2012, 10:27
Een gitaar verkopen doen we maar op Gitaarmarkt.nl