PDA

View Full Version : HOGD: Fuji-Gen Flying V



almarvk
13 juli 2012, 11:57
Nieuw gitaartje voor erbij!

http://fotos.marktplaats.com/kopen/b/3e/wMm1JAu9oV79PPBdw6mgPQ==.jpg
(marktplaats foto)

Merkloze Flying V voor een habbekrats op de kop getikt. Heeft een Gibson headstock, blockinlay, halve slagplaat en verder geen codes oid in het hout staan. Alleen op de zijkant van de body staat een sticker met de code 'F325671'. Voor Guitardaterproject is het:

Your guitar was made at the Fuji-gen Plant, Japan
1993
Production Number: 25671

Gitaar heeft op dit moment geen brugpickup, dus niet moet er nog even in. Ik heb hier nog een GFS liggen, dus zal die erin gaan zetten om vervolgens weer wat snaartjes op te leggen en verder af te stellen. Kijken of het wat is! Gitaar voelt erg goed aan, lak is nog helemaal prima, op een buckleware plek achterop na. Verder helemaal geen logo's of nummers.

macwilliams
13 juli 2012, 12:44
Dat is zeker een leuk gitaartje voor erbij!

muziekschuur
13 juli 2012, 13:56
Als je toch die neck pickup wisselt, welk hout is de body van? Mooi gitaartje... Lijkt alleen zo klein... Maar zal de foto wel zijn...

almarvk
13 juli 2012, 14:21
Het is de brugpickup. Ik kan niet goed zien wat voor hout het is, waarschijnlijk geen mahonie want het is wat lichter qua kleur dan m'n andere gitaren.

HaroldA
13 juli 2012, 14:22
Het is de brugpickup. Ik kan niet goed zien wat voor hout het is, waarschijnlijk geen mahonie want het is wat lichter qua kleur dan m'n andere gitaren.

Mahonie wordt toch een beetje rood-achtig als je het nat maakt?

Jasper.
13 juli 2012, 14:39
Al zou hij voor geen meter spelen, dan is zo iets voor een habbekrats altijd nog leuk om aan de muur te hangen.

almarvk
13 juli 2012, 14:51
Mahonie wordt toch een beetje rood-achtig als je het nat maakt?

Het wordt niet rood, blijft erg licht van kleur.

@Jasper: de gitaar ziet er niet uit als iets wat aan de muur komt te hangen, maar als iets wat bespeelt gaat worden! :)

BamBuFan1
13 juli 2012, 17:51
Het wordt niet rood, blijft erg licht van kleur.

Gokje: basswood? Werd in de jaren 90 veel gebruikt door Fujigen.